2017 április 20.
 

Bemutatkozik a Cimbi Upcycling dizájnmárka

A Cimbi magyar dizájnmárka újrahasznosított anyagokból készít termékeket, elsősorban városi használatra. A fiatalos darabok az eco-urban életstílus képviselői, melyek mögött egy fenntartható, zöld városi életérzés és egy komoly társadalmi megmozdulás áll.

A Cimbi egy újabb mérföldkőhöz érkezett, ami során a tervezők célkitűzéseik eléréséhez az Indiegogo nemzetközi finanszírozási kampányt választották. Első lépésként egy kampányvideót készítettek, amiben felhívják a figyelmet a társadalmi ügyre. A felvétel segítségével átfogó képet kapnak az adományozók a csapat működéséről és jövőbeni céljairól. Sipos Anna és Földi Barbara, a Cimbi tervezői a befolyó összegből szeretnék fejleszteni a gyártást és kibővíteni a szolgáltatás portfóliójukat.

A nem mindennapi finanszírozási módszernek köszönhetően bárki a társadalmi ügy részesévé válhat azzal, hogy támogatja a kampányt, aminek befejeztével egy egyedi Cimbi termék tulajdonosai lesznek. A termékek megvásárlásával hátrányos helyzetű fiatalokat lehet támogatni abban, hogy nemzetközi programokon vehessenek részt, ahol fejleszthetik készségeiket.

A kampányhoz a hazai könnyűzenei szféra jelentős képviselői közül többen is csatlakoztak, akik saját közösségükön keresztül támogatják és népszerűsítik a folyamatot. A Cimbi partnerei többek között: Csorba Lóránt, a Lóci játszik zenekar frontembere és Szabó Benedek és a Galaxisok együttes tagjai, Illetve az Anna and the Barbies. 

A kampány elérhető itt: https://igg.me/at/cimbi/x 

forrás: sajtóközlemény

 

MAGAZIN

építészet

tér

trend

SZERKESZTŐI AJÁNLAT

2016 január 19.

Ikrek hegye - Családi házak Budapest szélén

Az ikerség inkább erős kapcsolatot feltételez, mintsem egyformaságot, ha létezik egyáltalán az építészetben vagy az életben egyformaság. 

Telepi srác - Családi ház Kelenvölgyben

Szokott sétám közben szemet szúrt egy különös, érdekes épület: a környék szorosan egymás mellé épült családi házaitól merőben eltért.

2015 december 02.