A tudatos fogyasztókat megcélzó termékekkel várja régi és új vásárlóit legújabb üzlettípusában a Fornetti. (x)

A tudatos fogyasztókat megcélzó termékekkel, sajátmárkás üdítőkkel, street food kínálattal, valamint korszerű arculattal várja régi és új vásárlóit legújabb üzlettípusában a Fornetti. Magyarország vezető fagyasztott pékáru gyártója a „Fornetti Food and Beverage” (FFB) üzletlánc első boltját a Ferenciek terén április elején nyitotta meg; az új üzlettípus lesz a nyugat-európai terjeszkedés zászlóshajója is. 

Pár héttel a nyitás után már több mint ezer vásárló keresi fel naponta a Fornetti új üzlettípusának mintaüzletét. Az FFB iránti kiemelt érdeklődés nem meglepő: a cég az aktuális fogyasztói igényekhez igazodó tudatos stratégiával bővítette termékkínálatát, amihez a korszellemnek megfelelő, trendi, belsőépítészetileg is korszerű önkiszolgáló üzletben lehet hozzájutni. 
Az üzletben a vadonatúj BakeFitt termékcsalád, a helyben készített, egyedi „street food” kínálat, valamint sajátmárkás üdítők és kávé egészíti ki a hagyományosan magas minőségű péksütemények választékát. 
A cég az üzlettípusból a fővárost és a vidéki nagyvárosokat egyaránt lefedő üzletlánc kiépítését tervezi.

Új igényekhez új koncepció

„A fagyasztott péktermékeket gyártó Aryzta csoport tagjaként, a Fornetti termékpolitikáját a nemzetközi piaci elvárások határozzák meg, a nagyfokú élelmiszerbiztonság és a sütemények magas élvezeti értéke pedig kezdetektől fogva elsődleges szempont termékeink előállításában. A fogyasztók igényei folyamatosan változnak, a mostani új koncepcióval ezeknek az igényeknek, a minőségi street food ételek iránti igénynek kívánunk megfelelni” – emelte ki Sebastian Gooding, a Fornetti Csoport ügyvezető igazgatója.

Sajátmárkás termékek, európai terjeszkedés

„A folyamatos termékfejlesztés és trendkövetés elengedhetetlen feltételei a piacvezető pozíció fenntartásának és a külföldi terjeszkedésnek. A Fornetti Food és Beverage üzlettípus bevezetésével egyedülálló koncepciót alkottunk: a gyorséttermek, divatos street food étkezdék, szendvicsbárok, pizzázók, pékségek, low-carb boltok, kávézók funkcióit újítottuk meg, gondoltuk újra és építettük össze.  Az új üzlet már aszerint a modell szerint működik, amellyel a vállalatcsoport a nyugat-európai piacokon is erősíteni kívánja sajátmárkás jelenlétét” – emelte ki Bánhidi Attila, a Fornetti ügyvezetője, kereskedelmi és marketing igazgatója. 

Újdonságok az FFB üzletben: 

BakeFitt termékcsalád / nyolc féle, édes és sós pékáru
A csökkentett energia- és szénhidráttartalmú, fehérjében és élelmi rostokban gazdag termékek minőségi összetevőit nagy gondossággal válogatjuk és többszörösen ellenőrizzük.*

Street food termékek / pizza, wrap, friss szendvics
A helyben sütött pizzák és a friss szendvicsek mellett speciális sous-vide eljárással készített töltelékes, különleges ízélményt adó wrapek is gazdagítják a választékot. 

Sajátmárkás üdítők és kávé 
Az FFB-ben a fogyasztók először találkozhatnak a Fornetti hat ízben elérhető, saját fejlesztésű üdítőitalaival, amelyek nem tartalmaznak hozzáadott cukrot. A frissítők energiatartalma alacsony, a legtöbb soft drink energiatartalmának töredéke. 
Emellett a Mocca Negra Zrt. Mantaro FFB Limited Edition saját kávéválogatásából, 3 féle arabica blendből választhatnak a vásárlók. (x)

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Egy új téli mesevilág | Hard Rock Hotel Budapest

Egy új téli mesevilág | Hard Rock Hotel Budapest

Egy lélegzetelállító hely, ahol mesés környezetben élvezhetjük az ünnepi időszak legszebb pillanatait.

Piaci viszonyok

Piaci viszonyok

ZHU & CO. kínai bisztró a Nagymező utcában. Cikkünk az OCTOGON 174-es (2022/2-es) lapszámából.

Ötcsillagos életérzés a tetőtől a tányérig

Ötcsillagos életérzés a tetőtől a tányérig

Amikor a csúcsgasztronómia találkozik az építőipar legjavával.

Hirdetés