A fokozatos nyitás első lépése a hosszú zárási időszak után.
Paradigmaváltás a tervezésben.
Ötleteit várnak olyan közterületek kizöldítésére, ahol a közművezetékek vagy helyhiány miatt nem lehet fákat ültetni.
Outdoor lámpavariációk a Be Light!-tól.
A siker arra ösztönözte a magyar designmárkát, hogy kiterjessze a közös munkát új, kreatív tehetségekkel.
A Térügyek kiállítása a két világ kapcsolatát és egymásra utaltságát elemzi modern, konceptuális és kortárs műveken keresztül.
Válogatás Bakos divatfotóiból és filmplakátjaival, valamint Árendás utóbbi tíz évben készített politikai, kulturális plakátjaiból.
Két év után befejeződik a kísérleti projekt Aspern Seestadtban.
A HD Group kreatív csapata kiemelkedően ötletes megoldással alkotta meg a Magyar Telekom Könyves Kálmán körúti székházának vizuális jelrendszerét.
6-16 éves gyerekek terveit várják az Alkotsd a tered! című rajzpályázatra.
És még díjat is nyert a magyar design stúdió.
A megkapó, egyedi, műtárgyat idéző táskák elhozzák a felszabadító felhőtlenséget.
Közel 150 designer tárgyait dolgozza fel videókban a DWB VLOG. Online premier május 7-én!
Szilágyi Dóra a MOME Utópia 2050 című kurzusára készült háztartási gépe, tej otthoni körülmények közötti előállítására.
Designlámpa guide, best of április.
Zöld oázis lesz a 12 ezer négyzetméteres parkolóból.
A világítás költészete címmel ír alapos cikket Horváth Zsuzsanna Illan lámpájáról az Interni magazin.
Igaz, valószínűleg csak az új színes iMac-ek kedvéért és némileg módosított színekkel.
Lezárult a MOME és a Market közös kurzusának első szakasza.
A díj célja elismerni a design alkalmazásában és szakszerű menedzselésében élen járó szervezeteket.