Az építészetnek meg kell újulnia, fenntarthatóbb épületeket kell tervezni, ennek ösztönzésére pedig kell egy közös alkotói tér.
Zahari Tünde MSc Diplomamunkája.
De az energetikai és fenntarthatósági szemléletformáló játékkal valójában mindenki nyer.
A tervek szerint 2021-ben kezdik el építeni.
Mivel a szakértői vélemények szerint biztonsággal átültetni nem lehet, a kiviteli tervek módosításával óvják meg a fát.
A BORD Építész Stúdió eddigi legtudatosabb épületét az A’Design Awardon díjazták.
Fókuszban a fenntarthatóság, amelyben Valentino Gareri már bizonyított.
A Fuwen Általános Iskola tervezői mindent megtettek azért, hogy jól érezze magát a gyermek az iskolapadban.
Cseh András, a CAN Architects építésze magával ragadó TED-előadást tartott a térről való gondolkodás megismertetéséről.
Dúll Andrea környezetpszichológus a mikroszinttől építené fel az ideális iskolát.
Krajnyák N. Bence Finnországban, az Oului Egyetem építészképzésén dolgozott ki egy projektet, amely ugyan még nem diplomamunka, ám érett, publikálásra érdemes dolgozat. Lássuk hát a Lammassaari Középiskola és Közösségi Központ tervét!
Jenei Nikolett középiskolás benyomásait felhasználva megtervezte a saját alternatív iskoláját.
Az iskolák zöld fejlesztése pozitív hatással van a tanulók teljesítményére.
Let’s Colour: Különleges, háromdimenziós falfestést kapott egy vidéki iskola.
Átgondoltság, rend, közösség - e három szó köré szervezte építészeti koncepcióját a batlab két tervezője, Batizi-Pócsi Gergő és Batizi-Pócsi Péter.
Öt hátrányos helyzetű iskolának segített a Market Építő Zrt. a Domestos iskolamosdó felújítási program kiemelt támogatójaként.
A két, csúcstechnológiát képviselő, környezetbarát épület célja, hogy ideális teret biztosítson a közösségi élet, a tanulás és az oktatás számára.