A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.

Így néznének ki a budapesti kocsmák saját készítésű söreinek címkéi

Csuth Péter grafikus eljátszott a gondolattal és megtervezte őket.

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.

Így készült Kaposvár új arculata

Kiss Miklós tervező egy interjúban elárulta: folytatódik az arculattervezés, izgalmas elemekkel.

Új szintre lépett a city branding Magyarországon

Kaposvár új, egységes arculatára napok alatt felfigyeltek külföldön is: Kiss Miklós munkája Best of Behance lett.

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

CEDIT – Ceramiche d’Italia: eight new collections

CEDIT – Ceramiche d’Italia recently made a powerful comeback with eight new collections. 

The relaunch of Cedit

The relaunch of iconic Italian ceramic brand Cedit – Ceramiche d’Italia.

Six collections for CEDIT

CEDIT – Ceramiche d’Italia, six collections mark the beginning of a new story.

Hirdetés