Barabási Albert-Lászlóval kutatja új piacait a MOME  

A piackutatásban a hálózattudomány eszköztárát is felhasználja az egyetem.

A százéves spanyol lottósorsoló gömbtől a Cartier hajlított szög karkötőjéig

Ezek voltak a százéves BÁV 2020-as árveréseinek legszokatlanabb darabjai.

Piero Lissoni videón mutatta be a B&B Italia új kollekcióját

A Borea-családot a repülőgépek ihlették, melyek Lissoni hiába próbált gyerekként megépíteni.

Szembemegy a trendekkel a Pfizer új logója

Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.

Magyar címfestő a Sex Pistols és a brit királynő közelében

Bondár Róbert egy fiatal srác, aki aranyba borította London üzleteit.

Háromnapos házépítés harminc másodpercben

Hogyan állt össze a Hello Wood Kabinjáka a MaxCity-ben?

Wittgenstein egy tőmondattal helyre tette forma és funkció kapcsolatát

Zalavári József az új könyvéről beszélt a FUGA videójában.

Fiktív használati tárgyak 2050-ből

Válogatás a MOME „UTÓPIA – Jövő étkezése” kurzusán született konyhai eszközökből.

Japán illusztrátor, zen kert és szakura lámpás

A Deák17 Galéria kiállítása a virtuális térben.

Rövid képzéseket indít a Corvin Rajziskola

A tízfős workshopok februárban indulnak.

Még egy hétig lehet pályázni a Kállai- és a Pécsi József-ösztöndíjakra

A fiatal művészettörténészek és fotóművészek az alkotomuveszet.hu oldalon jelentkezhetnek. 

WOWcube, a digitális Rubik-kocka

A Rubik-kocka nemcsak megunhatatlan, de fejlődése is megállíthatatlan

Száll a 424-es...

Különleges járművek érkeztek a Közlekedési Múzeum új helyszínére.

Norvégiában már elektromos autóból vesznek többet

Elsőként haladta meg az 50 százalékot az eladott elektromos autók száma.

Egyszerre retró és modern a Burger King új logója 

A gyorsétteremlánc teljesen átalakítja arculatát.

Grafikusok, fotósok textilművészek közös online kiállítása

Online kiállítással jelentkezik a MAOE Iparművészeti Tagozata.

Próbáld ki a Hello Wood díjnyertes kisházát a MaxCityben!

A Kabinka tökéletes home office hub a kert végébe, amit most a maga valóságában is kipróbálhatsz az ország legnagyobb lakberendezési bevásárlóközpontjában.

Öt világvárosban jelentek meg falfestmények, melyek a Gucci és a The North Face közös kollekcióját reklámozzák

A két ikonikus ruhamárka tavaly év végén mutatta be kollaborációjának az eredményét.

Már 12 ezer hálózsákká alakítható kabátot osztott ki hajléktalanoknak egy holland divattervező alapítványa

Bas Timmert egy haláleset rázta meg, azóta neki köszönhetően több mint 12 500 Sheltersuit talált már gazdára.

Hirdetés