A refreshing nem csak válsághelyzetben praktikus megoldás...
A high-end vizualizációs stúdió jelentős mérföldkőhöz érkezett, új márkaarculatot és weboldalt mutat be.
Az országimázst is építi és a divatipari vállalkozások piacszerzését is segíti a már 10. alkalommal megtartott Budapest Central European Fashion Week.
Kulcsfontosságú szakemberek érkeztek az építőipari vállalathoz.
Már lehet regisztrálni az előminősítésre.
Fókuszban az információcsere és gyártás során keletkező hulladék csökkentése.
Az alkotó kiment a hulladékudvarba, összeszedte a kábeleket és elkészítette a diplomamunkáját.
A járvány után hiába akarnak sokan visszatérni az eddigi kerékvágáshoz, de felerősödhet a fenntartható termékek iránti kereslet.
Li Edelkoort, a divatipar doyenje szerint eddig nem sikerült elég bölcsnek lennünk, a vírussal most kaptunk egy újabb esélyt.
Egy svéd csapat olyan applikációt fejlesztett, amellyel megnézheted, mekkora a rajtad lévő pulóver ökológiai lábnyoma.