Komplett belsőépítészei és arculati megújulás 2021 tavaszán.
Megjelent Michael Evamy Logo: The Reference Guide to Symbols and Logotypes legújabb kiadása.
Megjelent az év első DECO magazinja, benne a Nana víziójával, pop-arttal és Bényei István villával, no meg az újdonságok közt tapétákkal és minőségi konyhákkal.
Stratégiai partner lesznek.
Nagy László korábban a Nielsen és a MOL nemzetközi csapatát is erősítette.
Egyszerre retro és újító a francia autógyártó új emblémája.
A Bialetti Bookban még valódi kávét is lapozgathatunk.
Az innovatív nyitási rendszerrel rendelkező Roca mosdócsaptelepek a környezetet is kímélik.
CNC gyárlátogatás a Fabunióval.
Egy csipetnyi századelő a Faragó-plakátokon.
Az interaktív cégtörténet mellett, az olasz márka csaknem ezer termékét tette elérhetővé egyetlen online platformon.
Nyílt levelet írt alá a szolár ágazat 175 vállalata.
Az Emerald Residence épülete az újrapozicionált Szervita téren.
1500 euró támogatást ér a lakások utólagos árnyékolása.
Tovább bővül Serfőző Péter branding és arculattervezési tudásbázisa.
MOME x BE LIGHT! pályázat, 8. rész.
Az installáció a Balin található Locca Beach House-hoz készült.
MOME x BE LIGHT! pályázat, 7. rész.
MOME x BE LIGHT! pályázat, 6. rész.
Őszi-téli kollekciókat mutatnak be.