Varga Matti esztétikájával ünnepli egy éves születésnapját a TITOK multivitamin.
MOHÁCS 1526-2026 – Logó- és kisarculat pályázat!
Interjú Máthé Dóra építésszel grafikai munkáiról.
Interjú a STUDIO Ü duóval, Tücsök Esztivel és Szücs Bettivel.
A Normafa Delikát elhozza a természetbe a belvárost – no, nem tolakodóan, inkább finom, családias környezetbe ágyazva.
A DE_FORM tervezett arculatot a még épülő Görögkatolikus Múzeum számára.
A Market Építő Zrt. idén is pályázatot hirdetett diákok részére – a díjazott egyetemi hallgatók csapatonként 500 000 forintos pénzjutalomban részesültek.
Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.
Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.
A Svéd Dalszerzők és Komponisták Társaságának tervezett plakátok és logó Red Dot-díjat értek.
Balogh Balázs médiadesigner feleségével és Forrai Brigittával közösen idén két Red Dot díjat is nyert Brand & Communication Design és Digital Solutions kategóriában.
Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.
A felújított épület lesz az MCC ötödik képzési központja vidéken.
Négy magyar egyetem nyitott közös képviseletet Nairobiban.
Három szakértő összegezte a tapasztalatokat.
Keszthelyi Kristóffal (Lean Tech Mérnökiroda) és Ritter Ádámmal (Moratus) beszélgettünk.
Összművészeti elemeket felvonultató terv, mely a napszakok és évszakok változásával együttműködő dinamikus rendszert hoz létre.
A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.