Amerika óriási étvágya, a pandémia és néhány állami intézkedés megtette a hatását, és egyelőre semmi nem utal trendfordulóra.
Az építőanyagok drágulása és a szakemberhiány sem állítja meg a folyamatot az üdülőövezetkben.
Így látja az építőanyagok áremelkedését a régió egyik legnagyobb lakóingatlan-fejlesztője.
Sokkal inkább világpiaci folyamatok, mint a gyártók profitmaximalizáló törekvése.
A világ legjelentősebb fenntartható design versenyének Next Generation kategóriájában koncepciókkal nevezhetnek a 30 év alatti résztvevők.
A növekedés valamennyi termékcsoportban érezhető, de legjobban a szerkezetépítő, nyílászáró-, valamint a gyorsan beépíthető betontermékek és a műanyagalapú (EPS) hőszigetelő anyagok terén.
Új beszállítókat keresnek az építőkémia iparág szereplői.
A tematikát az egyetem a HuGBC Oktatási Munkacsoportjával együtt állította össze.
A Henning Larsen iroda építésze osztotta meg.
Cemix néven folytatja a Lasselsberger-Knauf.
Technológiák és anyagok a fenntartható házakhoz.
A fenntarthatóság gondolata a tervezésben, az építészképzésben és megvalósult projektekben – ezek köré szerveződik a Fenntartható építészet felé című konferencia programja.
Egyre több emeletes házat építenek beton helyett fából, csökkentve ezzel az építőipar katasztrofális mértékű szén-dioxid kibocsátását.
Ezeken a részeken az újépítésű épületeknél már egyáltalán nem alkalmaznak fosszilis energiahordozókat.
Megújult névvel, szervezeti struktúrával és misszióval folytatja munkáját a hazai fenntartható építészet vezető cégcsoportja.
A Paulinyi-Reith & Partners által tervezett épület 98%-át már kibérelték.
Egyszerű formavilág, funkcionális térhasználat: a Nordic Light Trio.
A MITTE Communications integrált kommunikációs ügynökség lett a Paulinyi-Reith & Partners marketing vezetésért, illetve operatív marketing és kommunikációs feladatokért is felelős partnere.
GfK: az építőanyag-kereskedelem 2017-ben is sikeres évet zárt. 2018-ban további, bár kisebb mértékű növekedés valószínűsíthető.