Az ONYX Műhelyében mutatták be a Skechers és Kiss Miklós designer, vizuális művész közös kollaborációját – a legújabb Skechers UNO cipőket Emogram-medálok díszítik.
Felső Boróka építész-grafikus printje limitált példányszámban érhető el.
A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.
3D-modellezéssel rekonstruálta a belső teret a Hypeandhyper.
Az oktatási intézmények jelentősége nem elsősorban a tananyag elsajátításában rejlik – mondta egyebek mellett a designer.
Rakétamászóka, metrómegállók ülőbútorai, és 80-as évek budapesti autótérkép is a kínálatban.
Erről készített videót három stúdió a Design Világnap alkalmából.
Mentősök, futárok, buszvezetők a HYPE sorozatában.
Az erőteljesen szecessziós és art déco jegyeket magán viselő enteriőrt a Stühmer Csokoládégyár üzlete számára tervezték.
Ezúttal Inchonban mutatkoznak be az emogramok.
Kiss Miklós tervező egy interjúban elárulta: folytatódik az arculattervezés, izgalmas elemekkel.
Kaposvár új, egységes arculatára napok alatt felfigyeltek külföldön is: Kiss Miklós munkája Best of Behance lett.
Színekként és formákként elevenednek meg magyar írók és költők Budapest vonatkozású sorai.
A Millennium Háza a mai igényeket kielégítve is megőrizte az eredeti jellegzetességeit.
A városligeti épület és az előtte kialakított új rózsakert október 26-tól látogatható.
Az interaktív installáció sikere mellett egy egyetemi előadást is tartott a designer.
Családi örökségből virulens és fontos vállalkozás, avagy egy 60 éves lakóházból lett szálláshely az egyik legszebb hazai hegyvidéki kiránduló- és nyaralóhelyen, a Mátrában.
A Bara Ákos belsőépítész és munkatársai által tervezett Bad Girlz-ben meghatározó szerepet kap a tetoválás.
Kifinomult grafikai, tipográfiai részletek ragadják meg a szemlélődő vendég tekintetét Kiss Miklós tervei alapján készült étteremben.
MONO "akvárium" a Rákóczi úton.