A Casa Batlló új lépcsőházi installációja a Kengo Kuma & Associates irodától.
Kele Juci az Eleven Ősz keretében épített installációt a Gárdonyi téren.
Az installációt Hlatki Dorottya, magazinunk korábbi vezető grafikusa készítette.
Megvannak a MOME x BE LIGHT! kurzushetére érkezett pályázatok továbbjutói.
A holland Collectief Walden színtársulat 2016-os Szélcsendélet előadásához terveztek újra egy díszletelemet.
A parkban központi szerepet betöltő design-napelemek nemzetközi előképei.
Az S39 Hybrid Design munkája a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Refik Anadol az adatokat mesterséges intelligencia segítségével kinyeri és feldolgozza, majd installációt készít belőle.
A design szerepe megkérdőjelezhetetlen a közösségek fejlesztésében és a környezetvédelemben.
A tavasz a forradalmak szimbóluma, az Örök Tavasz névre keresztelt pavilon pedig a gondolkodásunké.
Klaus Littmann erdője sokkoló disztópiát tár a világ elé.
Az Oerol Festivalon bemutatott Plan B ember és természet kapcsolatának disztópikus vízióját vetíti elénk.
Performatív design Dádpusztán, az Ozora fesztiválon.
A Happy Street projekt kicsit olyan, mintha Londonban jártak volna a Kétfarkú Kutyák.
A legendás brutalista épület Gotham Cityvé változott.
Ilyen volt a 3. Hello Wood Építész Mustra.
Az év első felében a Fuga Építészeti Központban bemutatott Steps Ahead c. kiállítás után a lengyel design ősszel visszatér Budapestre.
A COS bemutatta az Open Sky című, monumentális installációt, amelyet az amerikai Phillip K. Smith III. tervezett.
Nemzetközi zsűri díjazta a „TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future” („A jövő érzékei”) névre keresztelt fényinstallációt.