Mit jelenthet Európának a Bauhaus második hulláma?

Az európai vezetők nemcsak az építészeti, de a mentalitásbeli megújulást is várják tőle.                     

Kis projektek nagy társadalmi hatással

Hat példa arra, hogy nem kell nagy házakat tervezni ahhoz, hogy valós társadalmi hatásuk legyen.

Ebben a pop-up iskolában a legkeményebb járványhelyzetben is folyhat oktatás

Könnyen és gyorsan felépíthető bármilyen területen.

2200 diák vett részt az MVM Okosbútor versenyén

A tíz, legrövidebb idő alatt jó megfejtést beküldő versenyző iskolája nyert egy-egy okosbútort.

Elképesztő iskolaépülettel állt elő a Henning Larsen Architects 

Iskola a határon, amely valójában nemcsak iskola, hanem a fenntarthatósági szempontok alapján létrejött közösségi helyszín is. 

Új Bauhaus iskola létrehozását kezdeményezi az Európai Bizottság

Az építészetnek meg kell újulnia, fenntarthatóbb épületeket kell tervezni, ennek ösztönzésére pedig kell egy közös alkotói tér.

Láthatatlan iskola

Zahari Tünde MSc Diplomamunkája.

Tíz iskola nyerhet okosbútort az MVM versenyén

De az energetikai és fenntarthatósági szemléletformáló játékkal valójában mindenki nyer. 

Iskola a határon: fenntartható, biciklipályával a tetején

A tervek szerint 2021-ben kezdik el építeni.

Megmentik a megújuló történelmi iskolaépület mellett álló nagy platánfát

Mivel a szakértői vélemények szerint biztonsággal átültetni nem lehet, a kiviteli tervek módosításával óvják meg a fát.

Egy díjnyertes iskolaépület szimbolikája

A BORD Építész Stúdió eddigi legtudatosabb épületét az A’Design Awardon díjazták.

A Bjarke Ingels Group építésze moduláris iskolát tervez Afrikában

Fókuszban a fenntarthatóság, amelyben Valentino Gareri már bizonyított.

Egy iskola, amely olyan, mint egy meseváros

A Fuwen Általános Iskola tervezői mindent megtettek azért, hogy jól érezze magát a gyermek az iskolapadban. 

Fából űrhajót - így tanítsunk gyerekeknek a térről

Cseh András, a CAN Architects építésze magával ragadó TED-előadást tartott a térről való gondolkodás megismertetéséről.

Mit tanulhat az állatkerttől egy gimnázium?

Dúll Andrea környezetpszichológus a mikroszinttől építené fel az ideális iskolát.

Diploma előtt: középiskola és közösségi központ egy finn félszigeten

Krajnyák N. Bence Finnországban, az Oului Egyetem építészképzésén dolgozott ki egy projektet, amely ugyan még nem diplomamunka, ám érett, publikálásra érdemes dolgozat. Lássuk hát a Lammassaari Középiskola és Közösségi Központ tervét!

Az én iskolám

Jenei Nikolett középiskolás benyomásait felhasználva megtervezte a saját alternatív iskoláját.

A World Green Building Council jelentése

Az iskolák zöld fejlesztése pozitív hatással van a tanulók teljesítményére.

Közösségi összefogás a szürkeség ellen

Let’s Colour: Különleges, háromdimenziós falfestést kapott egy vidéki iskola.

Rend a lelke mindennek

Átgondoltság, rend, közösség - e három szó köré szervezte építészeti koncepcióját a batlab két tervezője, Batizi-Pócsi Gergő és Batizi-Pócsi Péter. 

Hirdetés