Interjú a CAN Architects alapítóival
Hét szociális vállalkozás készítette kézzel az IKEA új limitált kollekcióját.
Papírmobil, hangulatlámpa, sámli – többek között ezeket a tárgyakat is elkészíthetik azok a hátrányos helyzetű 10-18 éves lányok, akik kedvet éreznek magukban a kreatív alkotáshoz. A FRUSKA azonban ennél sokkal többet ad a serdülők kezébe. A munkamódszert tartalmazó digitális kézikönyv immár bárki számára elérhető, aki kedvet érez magában ahhoz, hogy a fruskákkal közösen alkosson és értéket teremtsen.
A Monadnock architects holland építésze március 29-én tart előadást.
Beszélgetés a girlscanscan kollektíva tagjaival.
Feltörekvők sorozatunkban ezúttal a Konkrét Stúdió alapítóival, Balogh Csabával, Deigner Ágnessel, Sirokai Leventével és Sónicz Péterrel beszélgettünk.
A Modelart Presentation maroknyi csapata Sopronból hódítja meg a világot – ha makettről van szó, náluk nincs lehetetlen. Interjú!
Interjú az URBA vezetőjével, Lengyel Mártonnal.
Interjú Sou Fujimoto-val és az M-Teampannon Építésziroda vezető tervezőivel.
Placemaking a Goldberger Design Districtben.
„Feltörekvők” sorozatunkban szó szerint a toronyból tudósítunk.
Beszélgetés ifj. Benczúr Lászlóval a NexNest programról.
Ikonikus bútorok – beszélgetés Jászay Elizabettel, a Ligne Roset hazai üzletvezetőjével. Harmadik rész.
Az Octogon online márciusi tematikája a fém és üveg szerepe az építészetben és a design területén.
Interjú Dobos Máté ingatlanbefektetővel, az Optinvest Zrt. tulajdonosával és Tótszabó Tamással, a Pyxis Nautica építészével.
Varga Noémi (Numbernow) nyertes pályaműve az MMA 2021-es pályázatán.
Interjú Sinus Lyngével, az egészséges építészet iránt elkötelezett dán tervezővel.
Jászay Elizabet a hazai bútor szakma egyik legismertebb és legrégebbi alakja, több évtizedes szakmai tapasztalattal. Beszélgetés-sorozatunkban designtörténetről, ikonikus darabokról és tervezési mesterfogásokról beszélgetünk vele 12 epizódon át.
Az Archi.doc, a CAN Architects, a Fejérdy + Bartók Műterem és a NARMER válasza a PPKE pályázat kihívásaira: "A tanuló embert helyeztük a fókuszba..."