A nemzetközi design világ egyik legismertebb alakja tette tiszteletét 2016-ban a MOME auditóriumában. Marcel Wanders, a saját neve alatt futó brand tulajdonosa, valamint a MOOOI márka egyik alapítója a 2008-as Design Hét Budapest egyik sztárelőadójaként került kapcsolatba az egyetemmel, ahol 2016 novemberében először adta át saját díját a Design Intézet tehetséges fiataljainak. Mai születésnapjának apropóján felidézzük akkor vele készített interjúnkat a 137-es, 2017/5-ös lapszámból.
Az eddigi legkomplexebb magyar nyelvű branding tananyag
A MaxCity áruház Hello Wood Kabinkájának külső- és belső tereit újabb hazai formatervezők alkotásai töltik meg júniustól.
Az ONYX Műhelyében mutatták be a Skechers és Kiss Miklós designer, vizuális művész közös kollaborációját – a legújabb Skechers UNO cipőket Emogram-medálok díszítik.
A változó veszprémi óváros apró csodái.
Sho Ota japán tervező figyelve az anyag természetére, új életet ad a fának az esztétikus tökéletlenség jegyében.
Izgalmas építészeti- és belsőépítészeti projekteken dolgozhatsz.
A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.
Tovább bővül Serfőző Péter branding és arculattervezési tudásbázisa.
Az oktatási intézmények jelentősége nem elsősorban a tananyag elsajátításában rejlik – mondta egyebek mellett a designer.
A szervezők szerint sose volt rá akkora szükség, mint most.
Christo 84 évesen, a New York-i otthonában hunyt el.
Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.
Több ezer alkotás érkezett.
Az erőteljesen szecessziós és art déco jegyeket magán viselő enteriőrt a Stühmer Csokoládégyár üzlete számára tervezték.
Most aztán igazán nagy szükség van az alkotói fantáziára.
A designer szerint a formatervezés produktumai mindenki számára elérhetőek kell, hogy legyenek.
Sőt, ha van ötleted, tovább is fejlesztheted.
Az építészek szerint a nehéz munkanapokra a könnyed terek jelentik a megoldást.