Hirdetés

Szívmelengető arculat egy szívmelengető márkához

Borsa Aliz cukorbetegeknek készült termékeknek épített márkát

UTO, a jövő fluid kiegészítője

UTO = Unidentified T-shirt Object

Így néznének ki a budapesti kocsmák saját készítésű söreinek címkéi

Csuth Péter grafikus eljátszott a gondolattal és megtervezte őket.

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.

Megszűnik a USE unused

13 év után a USE unused két alapítója a drasztikusan megváltozott divatpiaci környezet miatt a márka megszüntetése mellett döntött.

Hirdetés
2025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1