Egy közlekedési csomópont intermodalitása – Gödöllő vasútállomás a Hajnal Építésziroda Kft. tervezésében.
A Normafa Delikát elhozza a természetbe a belvárost – no, nem tolakodóan, inkább finom, családias környezetbe ágyazva.
A DE_FORM tervezett arculatot a még épülő Görögkatolikus Múzeum számára.
Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.
Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.
A Svéd Dalszerzők és Komponisták Társaságának tervezett plakátok és logó Red Dot-díjat értek.
Balogh Balázs médiadesigner feleségével és Forrai Brigittával közösen idén két Red Dot díjat is nyert Brand & Communication Design és Digital Solutions kategóriában.
Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.
A Nyugati pályaudvar teljes tetőszerkezetének felújítása a tervek szerint jövő nyárra fejeződhet be.
Balatoni vasúti aluljárót alakított át a MÁV.
A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.
A várhatóan 11 hónapig tartó munkákat követően, a fejlesztés az utasok eddiginél komfortosabb kiszolgálását teszi lehetővé.
A DOT Creative ügynökségnek köszönhető az ígéretes munka, ami még további meglepetéseket tartogat.
Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.
Pedig még csak január van…
A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.
A rebranding nem azt a hatást hozta, amit vártak tőle, de azért felfigyeltek rá a fiatalok.
Gyakorlati tudás a brandépítésről, avagy hogyan lesz a brandből arculat?