Új és visszatérő gyártók és tervezők kollaboráltak a Magyar Divat & Design Ügynökség inkubációs programjában.
Hat gyártó-tervező páros vesz részt az MDDÜ inkubációs programjában.
Az országimázst is építi és a divatipari vállalkozások piacszerzését is segíti a már 10. alkalommal megtartott Budapest Central European Fashion Week.
Összefonódik a képzőművészet és a design az MDDÜ és az Art Market Budapest közös eseményén.
Közel 100 innovatív terméket fejlesztettek az MDDÜ második design LAB inkubációs programja során.
Helyszíni eladások, nemzetközi megrendelések: kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron.
A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait.
Divatbemutatók, lakberendezési kiállítások, kerekasztal-beszélgetések, digitális konferencia és megannyi színes program tette még izgalmasabbá a tavalyi őszt az Magyar Divat & Design Ügynökség által megvalósított Fashion & Design Autumn keretében.
Összegyűjtötték a legfrissebb és leginnovatívabb anyagok mintáit a világ minden tájáról.
A Fashion & Design Autumn keretében megnyílik a 360 Design Budapest kiállítás és elindul a Budapest Central European Fashion Week.
A formaruha-pályázat nyertes öltözeteit csütörtökön mutatták be a sajtónak.
Elkészültek az MDDÜ által indított első design LAB program párosainak szériaérett alkotásai.
MOME x MDDÜ x Market x Be Light! – tudástranszferrel erősíti szakmai kapcsolatait a designegyetem.
Az átalakuló gazdaság és a szektor visszajelzései alapozták meg a Magyar Divat & Design Ügynökség 2020-as projektjeit
A kiállítást a Budapest Design Week keretében rendezték meg először, de még nem maradtál le semmiről.
11 hazai márka vett részt a párizsi rendezvényen, és mutatkozott be a Today Signature hallban.