„Home of Consumer Goods”, vagyis „A fogyasztási cikkek otthona” mottóval a fogyasztói javak leginnovatívabb és világszinten is legátfogóbb választékát kínálja 2023-tól a Messe Frankfurt.
Identitást kifejező ruhák a Dress-coding innovatív kiállításán.
Amikor a LEGO kockák nem csak a padlót borítják.
Fenntartható és innovatív munkákat díjaznak.
A korábban beharangozott 2022. április 5-10. közötti időponthoz képest két hónappal később, június 7. és 12. között ad otthont Milánó a méltán népszerű nemzetközi bútorkiállításnak.
Egy cseh építész-szobrász páros munkája a 2021-es Velencei Építészeti Biennálén.
A Botanique Showroomot február 19-én, szombaton rendezik meg a Studio Kvardaban.
223 tétel – kétszázhuszonhárom egyedi történet a 15. Antikvárium.hu árverésen.
A fény önmagában is képes élettel megtölteni a teret, új hangulatot teremteni, formákat létrehozni a falakon, és nem utolsó sorban a megfelelő lámpatestek ikonikus darabjaivá válhatnak a belső enteriőrnek. A Be Light! mostani válogatásának főszereplői az ötletesség és stílus kiváló elegyét képviselik!
Miért ne!
Hatalmas piros macikkal újít az Etele Plaza.
Interaktív könyvespolc Japánból.
Kiss Tibi legújabb saját márkája, az Amore.Kiss.Tibi középpontjában ízig-vérig a szerelem áll. És bár a testi-lelki szenvedély – ha csak a gesztusok szintjén is – a világ bármely nyelvén érthető, olaszul a legkifejezőbb. Csak ki kell mondani: Amore!
A kiállítás négy fiatal vizuális művész alkotásait mutatja be.
Előszó Herbert Anikó Otthonka című kollázssorozatához az OCTOGON magazin 172-es (2021/8-as) lapszámából.
A FŐMTERV 70 évét összefoglaló jubileumi kiadványt a VAN stúdió tervezte.
Megújult a brandguide.hu.
Második alkalommal díjazta kiemelkedően tehetséges hallgatóit a MOME. Az idei évben többek között Martinkó József, az Octogon magazin főszerkesztője és Morvai Zoltán, a BE LIGHT! ügyvezető igazgatója is zsűritag volt.