A világ legjelentősebb fenntartható design versenyének Next Generation kategóriájában koncepciókkal nevezhetnek a 30 év alatti résztvevők.
A tematikát az egyetem a HuGBC Oktatási Munkacsoportjával együtt állította össze.
A kerületi városrészek aktív kommunikációjának is kiemelt szerepet szánnak az új arculatban.
Technológiák és anyagok a fenntartható házakhoz.
A fenntarthatóság gondolata a tervezésben, az építészképzésben és megvalósult projektekben – ezek köré szerveződik a Fenntartható építészet felé című konferencia programja.
Ezeken a részeken az újépítésű épületeknél már egyáltalán nem alkalmaznak fosszilis energiahordozókat.
Megújult névvel, szervezeti struktúrával és misszióval folytatja munkáját a hazai fenntartható építészet vezető cégcsoportja.
A Paulinyi-Reith & Partners által tervezett épület 98%-át már kibérelték.
Kulturális intézmények márkaépítési trendjei a markáns ikonoktól az ernyőmárkákig.
Egyszerű formavilág, funkcionális térhasználat: a Nordic Light Trio.
A MITTE Communications integrált kommunikációs ügynökség lett a Paulinyi-Reith & Partners marketing vezetésért, illetve operatív marketing és kommunikációs feladatokért is felelős partnere.
Az igazgatóváltást követően újrapozícionálja magát a Radnóti Színház.
A KÉK szakmai partnerségével pályázatot hirdetett a MITTE Communications egy múzeumi arculat megtervezésére.