Hirdetés

„Pedig mi időben szóltunk”

A HuGBC elnöke a klímavészhelyzetről és az energetikai válságról.

Tiszta Balaton, tiszta művészet

A Hybridart Camp alkotótábor célja a tudatos fogyasztás, a fenntarthatóság és az újrahasznosítás szellemiségének művészeti eszközökkel való megjelenítése.

Hitelesség, őszinteség és tudatosság | Kamay Ko

Interjú Sziládi Noémivel, a Kamay Ko márka alapítójával!

ZOOM IN: Természet és design

Tervezés a természetből, a természettel, a természetért.

Modern területfejlesztés | Revitalizátor ötletpályázat

Hajótúra és búvárbázis tervével is jelentkeztek a CheckINN és a MOME közös ötletversenyére.

Futóbicikliből babakocsi | Motocozy

Lakos Dániel designer és csapata megvalósítja a kisgyermekes szülők egyik álmát.

Öbölre tekintő

Megépült a 2030-ra karbonsemleges-üzemet vállaló Google-kampusz.

Jövőbiztos épületek

Irodaépületek megőrzése és megújítása a fenntarthatóság jegyében.

Tulipánból paprika

A felhasználók mindenkori igényeihez alakítható bútorsorozatot tervez az IKEA.

Ha életben akarunk maradni a városban

Május 12-én, csütörtökön rendezik meg az Urban Upcycling Meetupot a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen. 

Környezetbarát vidéki kisház az erdő szélén

Megnyitott a Boglya Ökoház.

Tájra hangolva

Letisztult, természetbe illő, bioklimatikus elven működő ház az argentín Pablo Senmartin tervezőasztaláról.

A fenntartható tervezési koncepció bevezetésének három lényeges szempontja (X)

A zöld technológiáknak és a tervezés felelős megközelítésének köszönhetően az építési ágazat jelentős mértékben befolyásolhatja napjaink globális ökológiai válságának kimenetelét. Miért olyan lényeges az ökológiai transzformáció az építőipari ágazat (AEC: Architectural Enginieering Construction) esetében?

New European Bauhaus pályázat

Fenntartható és innovatív munkákat díjaznak. 

Különleges növényvásár az Óbudai Harisnyagyárban

A Botanique Showroomot február 19-én, szombaton rendezik meg a Studio Kvardaban.

Mint a hagyma héja

„Egyet fizet kettőt kap” lakás Madridban.

Kiss moi, Amore!

Kiss Tibi legújabb saját márkája, az Amore.Kiss.Tibi középpontjában ízig-vérig a szerelem áll. És bár a testi-lelki szenvedély – ha csak a gesztusok szintjén is – a világ bármely nyelvén érthető, olaszul a legkifejezőbb. Csak ki kell mondani: Amore!

Hirdetés
2025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1