Néprajzi Múzeum, proto-architektúra és az építész feladata. Ferencz Marcellel beszélgettünk.
Az Orczy-kert rekonstrukciójáról beszélgettünk Szloszjár György tájépítésszel.
Interjú Bank Tamással, a belső tereiben is folyamatosan megújuló Játékszín igazgatójával.
Interjú a Sütő Interior Architects vezetőpárosával: Sütő Katával és Sütő Lászlóval.
Interjú Oláh Éva projektvezetővel és Csiszér András design igazgatóval a Ludovika projekt és Budapest kapcsolatáról.
Skardelli György vezető tervezővel beszélgettünk a Ludovika Campushoz tartozó Sportközpont épületéről.
Peschka Alfréd mesélt nekünk az NKE Rendészettudományi Karának új épületéről.
Szalay Tihamér, az MD Studio vezető tervezője mesélt az NKE restaurált főépületéről.
"Valójában a térélmény az, ami az egyetemiséget adja."
A Váci Greens D épület az Atenor Group fejlesztése.
Térítésmentes tanácsadással segíti ezentúl a KAV az építészek munkáját. Interjú Kiss Norberttel.
Interjú a londoni Design Múzeum igazgatóival.
Van-e ma a hazai designereknek megfelelő szakmai képviselete? És ha igen, vannak egyáltalán anyagi forrásai a szakmai képviseletnek, és hol vannak a mecénások?
A Paradigma Ariadné építészei Csóka Attila, Molnár Szabolcs és Smiló Dávid beszélgettek a közös munka kapcsán Frenák Pállal díszletről, építészetről, színházról.
Őrfi József, a pilisi rengeteg erdő szélén megtervezte, felépítette és saját erőből kivitelezte családi házukat, amely idén három díjat is nyert a Média Építészeti Díján.
A Texhibition szakmai projekt tavalyi első kiállítása után most, a második alkalmával beszélgettünk a program egyik szervezőjével, Szigeti Szilvia textil designerrel.
Paulinyi Gergellyel, a cég elnök-vezérigazgatójával és Reith Andrással, a Mérték Group Zrt. kutatás-fejlesztési igazgatójával, a Nordic Light irodaház vezetőtervezőivel beszélgettünk.
Hármasban Sütő Katával és Sütő Lászlóval. A tervezőkkel Molnár Szilvia készített interjút.
Interjú Anders Lonkával Budapest talán legizgalmasabb városfejlesztési koncepciójáról.
Irimiás Balázs decemberben kérdezte az építészeket.