Patricia Urquiola spanyol bútortervezővel Martinkó József beszélgetett 2004-ben.
A SUGAR! design cukrászda belsõépítészete Rakonczai Gábor építész tehetségét dicséri.
Martinkó József írása Rajk László épületéről 2002-ben jelent meg az OCTOGON magazinban.
Gaetano Pesce-vel Bojár Iván András készített interjút 2002-ben.
Kovács Péter tökéletes, lírai formában beszél mindarról, amit az építészet kapcsán mondani lehet.
Az egész világon őt tartják a modern építészet utolsó meghatározó alkotójának — hiszen kitágította az építészet hagyományos határait. Az OCTOGON 2001-ben közölt interjút Richard Meierrel.
A nagy múltú Ilcsi kozmetikai cégnek mindezidáig nem volt saját üzlete. Exkluzív előzetes a friss OCTOGON (2015/04) magazinból.
Egy éves a Ramenka levesező a Kazinczy utcában.
A 2007-es kormányzati negyed pályázat győztese a Janesch Péter és Kengo Kuma építészek által kidolgozott terv lett. Szépvölgyi Viktória Janesch Péterrel beszélgetett.
A kilencvenes évek elején szociális lakásépítéssel foglalkoztak, most felhőkarcolókat vagy épp a Porsche múzeumot terveznek.
Winkler Nóra interjúja Antonio Citterioval.
"Számomra az építészet a banalitással szembeni ellenállás eszköze" Kay von Westersheimb beszélgetése Mario Bottával.
Susan Sontaggal Bojár Iván András beszélgetett.
Didaktikus, funkcionalistán esztétizáló építészet ez, amely ha időnként megenged magának építészeti túlkapásokat, azokat is tisztán a felhasználói élmény gazdagítása vezéreli.
A varsói gettólázadás kezdetének 70. évfordulóján adták át Varsóban a lengyel zsidóság történetét bemutató múzeumot, a Lahdelma & Mahlamäki Architects épületét.
Nyúl, majd Écs községét elhagyva, ahogy a Pannonhalmi Apátsághoz vezető szerpentinen kapaszkodunk fel, egy szelíd, csokiszínű épület hasal az útmenti földnyalábon.
Friss átadásokról, munkaközi helyzetjelentésről, példás helyreállításról, emlékművekről, portugál építészről egyaránt olvashatnak a most megjelent OCTOGON-ban.
\r\n\r\n
Az Octogon magazin 2014/3-as számában gazdag külföldi válogatást közlünk Portugáliától Hollandián át Ausztriáig. De új irodai, és budapesti vendéglátó-ipari terek is reflektorfénybe kerülnek.
Tíz állomás, 7,3 km hosszú metróvonal a Kelenföldi és a Keleti pályaudvarok között. A rendszerváltás utáni Budapest legnagyobb városépítészeti vállalkozásának első szakasza befejeződött, a 4-es metró vonalát birtokba veheti az utazóközönség.
\r\n
Idei – avagy már a ló évében összeállított – első számunkat a Fuksas Architetto nagy szenzációt keltett, Sencsenben megépült, kettős héjú, félmillió m2 alapterületű repülőterével indítjuk, majd, rövid ideig még a határon kívül időzve megmutatjuk, hogy Mallorcán miként gondolkoznak a bérházépítésről, úgy építészeti, mint szociológiai szempontból (tanulságos történet).