„Pedig mi időben szóltunk”

A HuGBC elnöke a klímavészhelyzetről és az energetikai válságról.

Tiszta Balaton, tiszta művészet

A Hybridart Camp alkotótábor célja a tudatos fogyasztás, a fenntarthatóság és az újrahasznosítás szellemiségének művészeti eszközökkel való megjelenítése.

Hitelesség, őszinteség és tudatosság | Kamay Ko

Interjú Sziládi Noémivel, a Kamay Ko márka alapítójával!

ZOOM IN: Természet és design

Tervezés a természetből, a természettel, a természetért.

Modern területfejlesztés | Revitalizátor ötletpályázat

Hajótúra és búvárbázis tervével is jelentkeztek a CheckINN és a MOME közös ötletversenyére.

Futóbicikliből babakocsi | Motocozy

Lakos Dániel designer és csapata megvalósítja a kisgyermekes szülők egyik álmát.

Öbölre tekintő

Megépült a 2030-ra karbonsemleges-üzemet vállaló Google-kampusz.

Jövőbiztos épületek

Irodaépületek megőrzése és megújítása a fenntarthatóság jegyében.

Tulipánból paprika

A felhasználók mindenkori igényeihez alakítható bútorsorozatot tervez az IKEA.

Ha életben akarunk maradni a városban

Május 12-én, csütörtökön rendezik meg az Urban Upcycling Meetupot a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen. 

Környezetbarát vidéki kisház az erdő szélén

Megnyitott a Boglya Ökoház.

Tájra hangolva

Letisztult, természetbe illő, bioklimatikus elven működő ház az argentín Pablo Senmartin tervezőasztaláról.

A fenntartható tervezési koncepció bevezetésének három lényeges szempontja (X)

A zöld technológiáknak és a tervezés felelős megközelítésének köszönhetően az építési ágazat jelentős mértékben befolyásolhatja napjaink globális ökológiai válságának kimenetelét. Miért olyan lényeges az ökológiai transzformáció az építőipari ágazat (AEC: Architectural Enginieering Construction) esetében?

New European Bauhaus pályázat

Fenntartható és innovatív munkákat díjaznak. 

Különleges növényvásár az Óbudai Harisnyagyárban

A Botanique Showroomot február 19-én, szombaton rendezik meg a Studio Kvardaban.

Mint a hagyma héja

„Egyet fizet kettőt kap” lakás Madridban.

Kiss moi, Amore!

Kiss Tibi legújabb saját márkája, az Amore.Kiss.Tibi középpontjában ízig-vérig a szerelem áll. És bár a testi-lelki szenvedély – ha csak a gesztusok szintjén is – a világ bármely nyelvén érthető, olaszul a legkifejezőbb. Csak ki kell mondani: Amore!

Hirdetés