A HuGBC elnöke a klímavészhelyzetről és az energetikai válságról.
A Hybridart Camp alkotótábor célja a tudatos fogyasztás, a fenntarthatóság és az újrahasznosítás szellemiségének művészeti eszközökkel való megjelenítése.
Interjú Sziládi Noémivel, a Kamay Ko márka alapítójával!
Tervezés a természetből, a természettel, a természetért.
Hajótúra és búvárbázis tervével is jelentkeztek a CheckINN és a MOME közös ötletversenyére.
Lakos Dániel designer és csapata megvalósítja a kisgyermekes szülők egyik álmát.
Megépült a 2030-ra karbonsemleges-üzemet vállaló Google-kampusz.
Irodaépületek megőrzése és megújítása a fenntarthatóság jegyében.
A felhasználók mindenkori igényeihez alakítható bútorsorozatot tervez az IKEA.
Május 12-én, csütörtökön rendezik meg az Urban Upcycling Meetupot a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen.
Megnyitott a Boglya Ökoház.
Letisztult, természetbe illő, bioklimatikus elven működő ház az argentín Pablo Senmartin tervezőasztaláról.
A zöld technológiáknak és a tervezés felelős megközelítésének köszönhetően az építési ágazat jelentős mértékben befolyásolhatja napjaink globális ökológiai válságának kimenetelét. Miért olyan lényeges az ökológiai transzformáció az építőipari ágazat (AEC: Architectural Enginieering Construction) esetében?
Fenntartható és innovatív munkákat díjaznak.
A Botanique Showroomot február 19-én, szombaton rendezik meg a Studio Kvardaban.
„Egyet fizet kettőt kap” lakás Madridban.
Kiss Tibi legújabb saját márkája, az Amore.Kiss.Tibi középpontjában ízig-vérig a szerelem áll. És bár a testi-lelki szenvedély – ha csak a gesztusok szintjén is – a világ bármely nyelvén érthető, olaszul a legkifejezőbb. Csak ki kell mondani: Amore!