A sűrűn lakott Japánban minden négyzetcentiméter számít.
A kampány elemeként a legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak a hazai termékek vásárlására.
A piacvezető tetőfedőanyag-gyártó új gyártócsarnokot és üzemet ad át, és a külpiacokat is meghódítaná.
Ismét meghirdetik a megújult ÉV TETŐJE Nívódíj Pályázatot.
Koppenhágában nehéz dolog a homlokzathoz hozzányúlni, ezért inkább a meglévő keretekkel tették izgalmasabbá a házat.
A dán család a tetőtér megvételekor tetőteraszt akart létrehozni, döntésük azonban egy szabadon használható nappalit eredményezett.
Több mint 150 pályázat közül bizonyult kategóriájában legjobbnak a Terrán GENERON az Energy Globe-on.
Továbbá szabadon formált és atipikus hajlásszögű magastetők a BME-BMI konferenciáján.
A beton mint tetőcserép-alapanyag kiváló választás, amelyet már több évezreddel ezelőtt is nélkülözhetetlen elemként tartottak számon az építőiparban.
A jó minőségű tetőcserép mellett a Terrán ugyanakkora hangsúlyt fektet az időtálló tetőfóliára is.
A mediterrán stílus helyett napjainkban az egyszerű színvilágú tetőcserepek hódítanak.
Új telephely, új termék - töretlen a gazdasági növekedés.
A Terrán a román piac még stabilabb építőipari szereplője kíván lenni.
Elkészült a prototípus.
Környezetbarát, mérettartó, és még a fülünkben is hordhatjuk.
Egyre többen alakítják át a tető alatti üres teret élhető lakrésszé. Ezért olyan építési megoldásokra van szükség, amely a lehető legkomfortosabb kialakítást teszi lehetővé.