Az alkotó kiment a hulladékudvarba, összeszedte a kábeleket és elkészítette a diplomamunkáját.
Szekeres Ákos diplomamunkája.
Szászvárosi Noémi szakdolgozatában arra is kereste a választ, hogy vannak-e olyan önálló stílusjegyek, amelyek alapján kijelenthető, hogy egy viselet egyértelműen cigány.
Csuth Péter grafikus eljátszott a gondolattal és megtervezte őket.
Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.
Kifinomult erő, izgalmas apró részletek.
A designer szerint a formatervezés produktumai mindenki számára elérhetőek kell, hogy legyenek.
Cél a modern magyar bútoripar, illetve a divat- és designipar hazai szereplőinek szakmai támogatása.
Talán túlzsúfolt, biztosan nem tökéletes, de elég pontosan pozicionálja a márkát.
Az installáció megalkotásakor szempont volt a kis ökológiai lábnyom.
Akkor jelentkezz a Startup Campusra!
A Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeum KIRÁLY TAMÁS. OUT OF THE BOX című kiállításának megnyitója.
A márka célkitűzése, hogy magas minőségű, a hétköznapi, rohanó élet igényeit kiszolgáló praktikus és egyszerre esztétikus kiegészítőket tervezzen.
TAVASZ — NYÁR 2018 KOLLEKCIÓ
2017 TÉLI KOLLEKCIÓ
Hetedik alkalommal választották meg a régió legjobb tervezőit a Gombold újra! döntőjén az Iparművészeti Múzeumban.
A&DRIS néven alapít új márkát a DFO International befektetésével a USE unused két tervezője, Tóth András és Godena-Juhász Attila.
13 év után a USE unused két alapítója a drasztikusan megváltozott divatpiaci környezet miatt a márka megszüntetése mellett döntött.
A MEI KAWA 2016/17 őszi-téli kollekciója ismét az épített terekkel lép párbeszédbe, ruhái egy magyar kultúrtörténeti hagyaték falai között mutatkoznak be.
A NUBU 2016-os tavasz-nyári kollekcióját Gorka Lívia keramikus munkája, és a kínai tusfestészet inspirálta.