Szakmai beszélgetés Rákosrendező jövőjéről
Hiánypótló kötet dolgozza fel a hazai mozdonygyártás történetét.
A pályázaton nyertes s73 Tájépítész Stúdióval megkötötték a szerződést a Csepeli közpark részletes tervezésére.
Az új, integrált BKK- és Volánbusz-pályaudvart a KÖZTI Zrt. és a Közlekedés Fővárosi Tervező Iroda Kft. konzorciuma tervezheti.
A kérdőívet kitöltők nagy többsége egyetért a villamosvonal meghosszabbításával, de sok növényt látna szívesen a vonalon.
Közbeszerzést írtak ki P+R-parkolóházak tervezésére és kiderült, a Speciálterv tervezi a Rákosrendező fölötti, Szegedi úti új felüljárót.
Próbafúrásokat végeznek a Kálvin térnél, ez az építés első szakasza.
A RAK-PARK projekt keretében születik újjá Budapest ezen fontos része.
A várhatóan 11 hónapig tartó munkákat követően, a fejlesztés az utasok eddiginél komfortosabb kiszolgálását teszi lehetővé.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő első látványtervei még sokat alakulnak majd.
Kiemelt beruházássá minősítette a kormány a fejlesztést.
Kerekasztal beszélgetés Erő Zoltánnal, Vitézy Dáviddal és Alföldi Györggyel.
Lezárult a pesti nyomvonalra vonatkozó társadalmi egyeztetés és hatásvizsgálat.
A BFK vezérigazgatója az új Duna hídról tartott alapos társadalmi egyeztetésről ír.
Kecses és modern lesz.
Hét fontos pontban is megállapodtak a felek Budapest fejlesztéséről a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsa ülésén.