Egy spanyol gyerekfogászat belsőépítészeti és kommunikációs stratégiája.
Dr. Isabel Cadroy gyermekfogászati klinikája új kommunikációs és belsőépítészeti stratégiával újult meg Castellón De La Planában. Az orvos számára fontos volt, hogy a klinika barátságos és hívogató legyen, de ne forduljon át teljesen gyermeki esztétikába.
Az új helyiségek és a márka megújítása egy új szakasz kezdetét jelenti, amely megszilárdítja a kizárólag a gyermekek és serdülők fogászatával és fogszabályozásával foglalkozó klinika versenyelőnyét. A stratégia célja, hogy a fogorvosnál tett látogatások során jellemző stresszt és félelmet a bizalom és nyugalom érzésével váltsák fel. A Vitale ezért olyan tereket alkotott, amelyek pozitív hangulatúak, családiasak és kényelmesek.
A projekt rávilágít a klinika vállalati filozófiájára: a családok nevelésének fontossága a megfelelő szájhigiénia elérése és a páciensek életminőségének javítása érdekében. Ezt a Vitale edukatív tartalmakkal is megtámogatta, elősegítve a „fogorvosnál való tanulás” gondolatát, hogy a fogászati folyamatok és kezelések a fiatalok számára is érthetővé váljanak.
Az betegellátó területek az utcaszinten találhatóak, az alagsor pedig a személyzet és az üzemeltetési célokat szolgálja. A belsőépítészeti koncepció fadarabokból készült építőjátékokból és geometrikus kirakós játékokból kiindulva született. Az eredmény egy olyan színes és izgalmas tér, amely korosztálytól függetlenül kapcsolatot teremt a bennünk élő gyermekkel.
Vitale | Web | Facebook | Instagram
Forrás: Archdaily
Octogon Deco Magazinunk a készlet erejéig az alábbi árusítóhelyeken kapható.