Fókuszban a „Tudatos életmód”
„ADA. Mindful Living." néven új márkával jelenik meg a piacon az ADA Möbelwerke 2023 őszén. A családi vállalkozás azt a célt tűzte ki, hogy lehetővé tegye az emberek számára, hogy tudatosan és harmóniában éljenek, mindezt a jól ismert osztrák otthonosság és nyugalom életérzésével ötvözve. A kézműves tökéletességgel készült, fenntartható bútorok tükrözik az ADA értékeit – felelősségteljes, hagyománytisztelő, szenvedélyes –, melyek a bútorokban, szolgáltatásokban és kommunikációban is megnyilvánulnak a vállalat részéről.
Margot Wisiak, az ADA marketing vezetője kiemelte:
„Célunk az, hogy közvetlenül elérjük a vásárlókat, átláthatóbb kommunikációt biztosítsunk, és hatékonyabban dolgozzunk. Az ADA termékek keresletét és vonzerejét növelve segítünk a kiskereskedőknek is sikeresebben értékesíteni. Az új »ADA. Mindful Living.« márka egyesíti az eddigi ADA AUSTRIA prémium és ADA trendline márkákat, így erősebben jelenünk meg a piacon egy egységes, erőteljes üzenettel."
Gerhard Vorraber, az igazgatótanács tagja hangsúlyozta a márkaimázs és a hosszú ideje partnerként szolgáló kiskereskedők közötti kapcsolat fontosságát:
„Az inspiráló, a vásárlók igényeire reagáló modern márka elengedhetetlen. Csak így érhetjük el, hogy a vásárlók kifejezetten ADA bútorokat keressenek az üzletekben. ADA bútorokat, amelyeket a kiskereskedő partnereink értékesítenek."
Az új márka célja, hogy közelebb hozza az embereket a tudatos életmódhoz. A márkanév maga is erre utal: „ ADA. Mindful Living" vagyis a „Tudatos Életmód" arra ösztönzi az embereket, hogy a zajos, rohanó világban találják meg a nyugalom és a biztonság szigetét – a saját otthonukban.
Az új arculat is a márka értékeit hangsúlyozza – felelősségteljes, hagyománytisztelő és szenvedélyes –, valamint a „ Mindful Living" karakterét. Az áramvonalas logó és a Kelet-Stájerországból származó, természetes, autentikus színek Ausztria legnagyobb kárpitozott bútorgyártójának gyökereit tükrözik.
Az új márkanévvel az ADA új alapkínálatot is bevezet, amely a Sleeping, Seating és Dining termékcsaládokból áll. Az ADA legfontosabb, legnépszerűbb bútorai emellett továbbra is megtalálhatóak maradnak.
„Ez azt jelenti, hogy a piacon népszerű, keresett bútorok továbbra is elérhetőek lesznek a vásárlók számára, és a kiskereskedők továbbra is kihasználhatják meglévő ismereteiket. Mivel folyamatosan fejlődünk, természetesen már most is dolgozunk a márka új fejlesztésein"
- tette hozzá Gerhard Vorraber, az igazgatótanács tagja.
Az ADA ősszel 32 új bútort kínál a vásárlóknak, melyek között megtalálhatóak már ismert modellek és vadonatúj tervezések egyaránt. A választék széleskörű és minden funkciót tartalmaz, amely az ADA bútorokra jellemző. Az állandó kínálatban is széleskörű termékdifferenciálást kínál a márka, amely számos vonzó értékesítési érvekkel rendelkezik. Az ADA alapkínálata a kiskereskedelmi térben is magasabb szintre kerül, kiemelve a rugalmasságot, láthatóságot és a fenntartható, kényelmes márkaarculatot. Az összehangolt reklámkampányok tovább erősítik értékesítést a kiskereskedelmi helyeken.
Az ADA továbbra is hangsúlyozza a digitális és online jelenlétet, amely támogatja az új márkaidentitást. Az ADA bútor-konfigurátor például egy olyan újdonság, amely kiterjesztett valóság funkciója révén, lehetővé teszi az egyéni kanapétervezést.
Margot Wisiak, az ADA Möbelwerke marketing vezetője hozzátette:
„Családi vállalkozásként és több mint 65 év tapasztalatával Ausztria legnagyobb kárpitozott bútorgyártójaként komoly felelősséget érzünk a hosszú élettartam és az otthoni kényelem terén. Az új márkaarculatunk tükrözi, hogy kik vagyunk: azok, akik segítenek lassítani a mindennapokat, és egyensúlyt hoznak az életbe. Szilárdan hiszünk abban, hogy az életminőség javul, ha az emberek jobban odafigyelnek magukra és az otthonukra."
Forrás: sajtóanyag
Octogon Deco Magazinunk a készlet erejéig az alábbi árusítóhelyeken kapható.