Hirdetés
  • 2023-10-11 13:00
  • Deco

Megújul az ADA márka

Fókuszban a „Tudatos életmód”

ADA. Mindful Living." néven új márkával jelenik meg a piacon az ADA Möbelwerke 2023 őszén. A családi vállalkozás azt a célt tűzte ki, hogy lehetővé tegye az emberek számára, hogy tudatosan és harmóniában éljenek, mindezt a jól ismert osztrák otthonosság és nyugalom életérzésével ötvözve. A kézműves tökéletességgel készült, fenntartható bútorok tükrözik az ADA értékeit – felelősségteljes, hagyománytisztelő, szenvedélyes –, melyek a bútorokban, szolgáltatásokban és kommunikációban is megnyilvánulnak a vállalat részéről.
 

Margot Wisiak, az ADA marketing vezetője kiemelte:

„Célunk az, hogy közvetlenül elérjük a vásárlókat, átláthatóbb kommunikációt biztosítsunk, és hatékonyabban dolgozzunk. Az ADA termékek keresletét és vonzerejét növelve segítünk a kiskereskedőknek is sikeresebben értékesíteni. Az új »ADA. Mindful Living.« márka egyesíti az eddigi ADA AUSTRIA prémium és ADA trendline márkákat, így erősebben jelenünk meg a piacon egy egységes, erőteljes üzenettel."


Margot Wisiak CMO és Gerhard Vorraber, az ADA Möbelwerke igazgatótanácsának tagjaMargot Wisiak CMO és Gerhard Vorraber, az ADA Möbelwerke igazgatótanácsának tagja

Gerhard Vorraber, az igazgatótanács tagja hangsúlyozta a márkaimázs és a hosszú ideje partnerként szolgáló kiskereskedők közötti kapcsolat fontosságát:

„Az inspiráló, a vásárlók igényeire reagáló modern márka elengedhetetlen. Csak így érhetjük el, hogy a vásárlók kifejezetten ADA bútorokat keressenek az üzletekben. ADA bútorokat, amelyeket a kiskereskedő partnereink értékesítenek."

Az új márka célja, hogy közelebb hozza az embereket a tudatos életmódhoz. A márkanév maga is erre utal: „ ADA. Mindful Living" vagyis a „Tudatos Életmód" arra ösztönzi az embereket, hogy a zajos, rohanó világban találják meg a nyugalom és a biztonság szigetét – a saját otthonukban.

Az új arculat is a márka értékeit hangsúlyozza – felelősségteljes, hagyománytisztelő és szenvedélyes –, valamint a „ Mindful Living" karakterét. Az áramvonalas logó és a Kelet-Stájerországból származó, természetes, autentikus színek Ausztria legnagyobb kárpitozott bútorgyártójának gyökereit tükrözik. 
 


Az új márkanévvel az ADA új alapkínálatot is bevezet, amely a Sleeping, Seating és Dining termékcsaládokból áll. Az ADA legfontosabb, legnépszerűbb bútorai emellett továbbra is megtalálhatóak maradnak.

„Ez azt jelenti, hogy a piacon népszerű, keresett bútorok továbbra is elérhetőek lesznek a vásárlók számára, és a kiskereskedők továbbra is kihasználhatják meglévő ismereteiket.  Mivel folyamatosan fejlődünk, természetesen már most is dolgozunk a márka új fejlesztésein"

- tette hozzá Gerhard Vorraber, az igazgatótanács tagja.


Az ADA ősszel 32 új bútort kínál a vásárlóknak, melyek között megtalálhatóak már ismert modellek és vadonatúj tervezések egyaránt. A választék széleskörű és minden funkciót tartalmaz, amely az ADA bútorokra jellemző. Az állandó kínálatban is széleskörű termékdifferenciálást kínál a márka, amely számos vonzó értékesítési érvekkel rendelkezik. Az ADA alapkínálata a kiskereskedelmi térben is magasabb szintre kerül, kiemelve a rugalmasságot, láthatóságot és a fenntartható, kényelmes márkaarculatot. Az összehangolt reklámkampányok tovább erősítik értékesítést a kiskereskedelmi helyeken.

Az ADA továbbra is hangsúlyozza a digitális és online jelenlétet, amely támogatja az új márkaidentitást. Az ADA bútor-konfigurátor például egy olyan újdonság, amely kiterjesztett valóság funkciója révén, lehetővé teszi az egyéni kanapétervezést. 
 


Margot Wisiak, az ADA Möbelwerke marketing vezetője hozzátette:

„Családi vállalkozásként és több mint 65 év tapasztalatával Ausztria legnagyobb kárpitozott bútorgyártójaként komoly felelősséget érzünk a hosszú élettartam és az otthoni kényelem terén. Az új márkaarculatunk tükrözi, hogy kik vagyunk: azok, akik segítenek lassítani a mindennapokat, és egyensúlyt hoznak az életbe. Szilárdan hiszünk abban, hogy az életminőség javul, ha az emberek jobban odafigyelnek magukra és az otthonukra."


ADA | Web | Facebook 


 

Forrás: sajtóanyag
 


Octogon Deco Magazinunk a készlet erejéig az alábbi árusítóhelyeken kapható.



Kapcsolódó cikkek

Éljenek a földszínek!
  • 2024-03-26 11:00
  • Deco

Éljenek a földszínek!

Varázsolj kényelmet otthonodba!

Ünnepi készülődés

- 2019/6

Az évtized utolsó Deco magazinjában elgondolkodtató bevezetőt olvashatunk ünnepről, fényekről, környezetről. Utána az energikus és ambiciózus lakberendező, Laász Orsolya nyilatkozik, megmutatjuk, hogyan lehet értékmentésből értéket teremteni, és hogyan válnak festővászonná a falak. A szokásos gasztro-kitérőnk a konyhai perfekcionizmust segíti; igazi különlegesség az Arioso Király utcai üzlete, Budapest-Insta imázsáról Weiler Péter és Avraham Yaakobit nyilatkozik, de bemutatjuk Bara Ákos (Bara Design Studio) új munkáját is. Végül visszatérünk az ünnepekhez, dekor-tippeket ajánlva az előttünk álló nyugodt, meghitt napokhoz.

Éljenek a földszínek!
  • 2024-03-26 11:00
  • Deco

Éljenek a földszínek!

Varázsolj kényelmet otthonodba!

Ünnepi készülődés

- 2019/6

Az évtized utolsó Deco magazinjában elgondolkodtató bevezetőt olvashatunk ünnepről, fényekről, környezetről. Utána az energikus és ambiciózus lakberendező, Laász Orsolya nyilatkozik, megmutatjuk, hogyan lehet értékmentésből értéket teremteni, és hogyan válnak festővászonná a falak. A szokásos gasztro-kitérőnk a konyhai perfekcionizmust segíti; igazi különlegesség az Arioso Király utcai üzlete, Budapest-Insta imázsáról Weiler Péter és Avraham Yaakobit nyilatkozik, de bemutatjuk Bara Ákos (Bara Design Studio) új munkáját is. Végül visszatérünk az ünnepekhez, dekor-tippeket ajánlva az előttünk álló nyugodt, meghitt napokhoz.

Éljenek a földszínek!
  • 2024-03-26 11:00
  • Deco

Éljenek a földszínek!

Varázsolj kényelmet otthonodba!

Ünnepi készülődés

- 2019/6

Az évtized utolsó Deco magazinjában elgondolkodtató bevezetőt olvashatunk ünnepről, fényekről, környezetről. Utána az energikus és ambiciózus lakberendező, Laász Orsolya nyilatkozik, megmutatjuk, hogyan lehet értékmentésből értéket teremteni, és hogyan válnak festővászonná a falak. A szokásos gasztro-kitérőnk a konyhai perfekcionizmust segíti; igazi különlegesség az Arioso Király utcai üzlete, Budapest-Insta imázsáról Weiler Péter és Avraham Yaakobit nyilatkozik, de bemutatjuk Bara Ákos (Bara Design Studio) új munkáját is. Végül visszatérünk az ünnepekhez, dekor-tippeket ajánlva az előttünk álló nyugodt, meghitt napokhoz.

Hirdetés
2025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1