A vezető vásártrió, az Ambiente, a Christmasworld és a Creativeworld 2025. február 7-én, pénteken nyílik meg Frankfurtban. A nemzetközi sajtótájékoztatón Julia Uherek és Philipp Ferger, a szakvásárok igazgatói ismertették a fogyasztási cikkek legkiterjedtebb és legváltozatosabb globális eseményének aktuális csúcspontjait.
 

Minden a kapcsolatépítésről szól: „Az Ambiente, a Christmasworld és a Creativeworld triója tovább erősíti pozícióját a modern életmód, a kreatív termékek és a szezonális dekoráció globális központjaként. Nagy izgalommal készülünk a 2025-ös februári vásárra. Iparágunkban továbbra is fennállnak a piaci kihívások, éppen ezért különösen fontos megragadni most is az új lehetőségeket, amelyekkel a választékot izgalmasabbá tudjuk tenni, és a legszebb oldalukról tudjuk bemutatni. Mindez globális iparágunkban csak akkor lehetséges, ha erős és megbízható kapcsolatokat építünk ki” – említette Philipp Ferger, az Ambiente igazgatója.

Frankfurt az ágazat első és legfontosabb üzletkötési helyszíne, ahol ezeket a kapcsolatokat ki lehet építeni, össze lehet kötni, és évente egyszer életre lehet kelteni. Ennek szellemében fejlesztik tovább a fogyasztási cikkek vezető vásárai a nagysikerű, a személyes találkozókat segítő kísérőrendezvényeiket, hogy még több lehetőséget teremtsenek az üzleti kapcsolatok kiépítésére és a közös sikerek elérésére.

Ambiente 2025: Növekedési területek fejlesztése: vendéglátás és szerződéses üzletág

Az Ambiente a vendéglátás területén is fontosnak tartja a nemzetközi kapcsolatok fejlesztését. „Kibővítettük és nemzetközivé tettük a szállodák és beszerzőik kísérőrendezvényeit. 2025-ben több tematikus, vezetett túrát is kínálunk. Kiemelt terület lesz a ’The Lounge’ nevű különbemutató, amely összeköti a vendéglátást, a szerződéses üzletágat és a belsőépítészetet. Az Ambiente a globális kreatív ipar nemzetközi központja, és kifejezetten örülünk annak, hogy 2025-ben egy fiatal, izgalmas és formabontó tervezővel dolgozhatunk együtt, aki az AI-t is integrálta a munkájába. Fabian Freytag az új Ambiente dizájnerünk 2025-ben.” – mondta Julia Uherek, a Messe Frankfurt fogyasztási cikkek vásárainak igazgatója. A díjnyertes tervező ’The Lounge – Shades of Space’ című projektjével a Galeria 1-ben inspiráló stílusvilágokat mutat be a jövő vendéglátóhelyei számára, maximális élményt nyújtva a látogatóknak.

Az Ambiente a szerződéses üzlet és a vendéglátás metszetében mutatja be az „Interior Looks” névre hallgató új különbemutatóját. Most először tekinthető meg egy válogatott prémium bútor- és berendezéskínálaton keresztül a teljes élettér, amelyet az Ambiente minden kínálati szegmensében a Sleepingtől, a Dining-on és a Living-en át egészen a Working-ig ismerhetnek meg a szakemberek. „Az új, nemzetközi kurátorok által összeállított koncepció, az „Interior Looks” a prémium márkákhoz kínál hozzáférést a nemzetközi látogatók számára, érkezzen akár a szerződéses üzletágból, a vendéglátásból vagy a kereskedelemből. Éppen ezért közvetlenül az Office Design & Solutions részleg szomszédságában helyeztük el, a 3.1 csarnokban. A vendéglátás és a szerződéses üzletág egyablakos megoldásaként ezt a kínálatot a jövőbe mutatóan bővítjük.” – mondta Ferger az új helyszínről. A résztvevő márkák között szerepel: Bielefelder Werkstätten, Christine Kroencke Interior Design, Fine Furniture, JAB Anstoetz Group, Raasch, Rodam, Scholtissek és Signet.

A kiállítói oldalon az Ambiente Dining látogatói szokás szerint piacvezetőkkel találkozhatnak és olyan ipari óriásokkal, mint az Eternum, a Grestel, a Pozzi Milano, a Sola Switzerland, a Stölzle Lausitz és Thun. A vendéglátással foglalkozó pavilonokban a következő kiállítók lesznek jelen: Bohemia Cristal, Güral, Lav, Libbey, Nadir, Pasabahce, Rosenthal, és Villeroy & Boch. Olyan visszatérő szereplők is ott lesznek, mint a Crystal Bohemia, Kutahya und Noritake.

Az Adel, A.T. Cross Company, Enesco, Factis, Legami, Trodat, Troika és Zipit mellett az új résztvevők, mint a Senz Umbrellas, Thong Yeong/Laban Pen, és UK Greetings a Giving pavilonokban mutatkoznak be. A Living témakörben a visszatérők mellett, mint az Alessi, Kare Design, Kosta Boda, Lightmakers Light & Living és Silk-Ka, megtalálhatóak lesznek még a Broste Copenhagen, Eva Solo és a Lambert. A Working területén a Hey Sign, König + Neurath, Vario Büroeinrichtung, Kühnle Waiko Büromöbel mellett az újonc Evoline Schulte Elektrotechnik is bemutatkozik.

A sikeres keretprogram folytatása

A vásárhármas keretprogramját meghatározza a fenntarthatóság, a dizájn és életstílus, az új munkaformák, a digitalizáció és a jövő kereskedelme. Az öt akadémia, a Hospitality, a Future of Work, a Remanexpo, a Conzoom Solutions, valamint a Creativeworld-ön a Creative Academy széleskörű szakértői tudást kínálnak ezekben a témákban.

A vásártrió tematikus napokkal várja a látogatókat: számos díjátadóval péntek lesz az Award Day. Szombat a Designer Day, 2025-ben először a German Design Council-lal együttműködve. Olyan izgalmas előadástémákkal készülünk, mint pl. az AI vagy a körforgásos gazdálkodás. A Future of Work Academy programjának különleges csúcspontja az építészek napjai (Architects’ Days) lesznek szombaton és vasárnap. A Conzoom Solutions Academy a vasárnapi és a hétfői nap fontos szereplője lesz, hisz a „kereskedelem a jövőben” témával fog foglalkozni.

A vendéglátói ágazat is a fókuszban áll: hétfő a hotelek napja lesz. A kedd egy különleges téma körül forog, ami nem más, mint a fenntarthatóság: Sustainable Office Day a Future of Work Areal-ban és fenntarthatósági nap a Conzoom Solutions Akadémián. Ezen felül a vásárhármas akár egész évben is szolgálhat üzleti platformként: a honlap kiállító-kereső funkciója, a Conzoom Solutions és az Nmedia mind folyamatosan elérhetőek. Kéthavonta pedig a Digital Academy várja az ágazat képviselőit szerte a világból, hogy az aktuális témákat elsőkézből ismerhessék meg.

Christmasworld 2025: Középpontban az ünnepi világítás, és a látványos, nagyméretű dekorációk

A Christmasworld 2025-ben is vitathatatlanul az elsőszámú globális platformja a szezonális és ünnepi dekorációknak. Itt ismét jelen lesznek olyan neves kiállítók, mint a Decostar, az Edelman, a Goodwill, a Hoff, az Inge's Christmas Decor, a Kaemingk, a Koopman International és a Wurm. A tömegeket vonzó Decoration Unlimited 2025-ben „Precious Moments“ mottóval érkezik. A különbemutatón Rudi Tuinman és Pascal Koeleman (2dezign) a résztvevő kiállítók termékeiből hoz létre átfogó, érzelmekre ható kiállítást. A pasztell árnyalatok, az arany és az orgona dominálnak majd – a „Seasonal decoration at its best “– alapelvnek megfelelően, különös tekintettel az egész éves szezonális dekorációra.

A Christmasworld 2025 kiemelt figyelmet fordít a látványos termékelhelyezésre és világításra a „Christmasworld Take Off 2025” kezdeményezés révén, három vezető német és európai iparági szövetséggel együttműködve.

Pénteken, a vásár első napján, Matthew Brown, a RETHINK Top Retail szakembere és az Echochamber alapítója és tulajdonosa tart egy vezetett túrát és egy szakmai előadást. Ez lehetőséget ad arra, hogy a legújabb trendeket tapasztalják meg az ünnepi világítás terén és bővítsék szakmai kapcsolataikat. A célcsoportok ezen a területen a kereskedelem, valamint a bevásárlóközpontok, a városok, a dekorációs ügynökségek, a repülőterek, a vidámparkok, a nagyobb szálloda- és étteremláncok, illetve az outlet centerek.

A Creativeworld 2025 legfontosabb eseményei

A Creativeworld is tovább erősíti pozícióját, mint a hobbi, kézműves és DIY nemzetközi B2B iparági találkozóhelye, és további üzleti kapcsolatépítési lehetőségeket kínál a szakembereknek. Olyan erős márkák részvétele, mint a Brother International, aColart, a Marabu, a Rayher, a Rico Design vagy a Staedtler illusztrálja a vásár vezető szerepét a DIY közösségben. A díjátadók napján, pénteken egy nemzetközi szakértőkből álló zsűri adja át a Creative Impulse Awardot, a neves iparági Oscar-díjat, hiszen 2025 a globális kapcsolatépítés éve.

Forrás: Sajtóinformáció




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Bíztató jövőkép Frankfurtból

Bíztató jövőkép Frankfurtból

Ismét megrendezik az Ambiente, Christmasworld és Creativeworld kiállításokat.

Ez már üvegszobrászat

Ez már üvegszobrászat

A lengyel KROSNO cég és Karim Rashid formatervező forradalmasították az üvegszobrászatot.

Banksy installációvá alakította a fürdőszobáját

Banksy installációvá alakította a fürdőszobáját

Sajátosan értelmezte újra az otthoni munkavégzést a brit graffiti- és karantén art művész.

Hirdetés