Puskás Marcell új design-performansza görbe tükröt tart a Valentin-napnak. Meg általában 2020-nak.
Tömény önsajnálat, avagy nagy tábla csokik, kilenc féle üzenettel – Puskás Marcell tervezte őket a Valentin-napra, a rá jellemző mutatós és szellemes designnal.
A Red Dot-díjas grafikus nem megy a szomszédba egy kis szarkazmusért, miért éppen Valentin-napon lenne ez másként, amikor amúgy is a szeretet fogyasztásközpontú kinyilvánításától súlyos a levegő. Miközben lehet, hogy talán mégsem pontosan olyan minden, mint amilyennek mutatjuk.
Sajni-bajni – ez az önsajnálatba csomagolt csokik projektneve, a kilenc féle csokihoz pedig olyan leírások készültek, hogy sajnálnánk egyet is kihúzni közülük:
- Nincs életed? A macskád is utál?
- Szeretnél egy finom üdítőt meginni, de nincs kivel?
- Produktív napodon is csak a telefonodat pörgeted, és nézed, hogy másnak milyen jó?
- Nem jó semmi, nem működik semmi, amúgy is minden rossz és unalmas az élet?
- Nincs elég követőd, nem kapsz elég likeot?
- Tinderen is maximum a szerencsétlenséggel állsz párba?
- Kedvenc napi elfoglaltságod a magzatpózban sírás, vagy alvás?
- Amúgy is utálsz mindenkit, és téged is mindenki utál?
- Neked a legrosszabb az egész világon?
Sajnáld magad még ennél is jobban az Önsajnáló csokikkal!
Ez tehát Puskás Marcell legújabb performansza; tavaly sok egyéb mellett formabontó adventi naptárral jelentkezett, előállt a Tinder és egyéb társkereső appok köré szerveződő Happyness Diaryvel, amelyből egy kiállítást is rendeztek a Hybridartspace-ben, míg a napló egy korábbi változatával nyerte el a Red Dot-díjat.
A fiatal tervezőgrafikus, vizuálművész tervezett többek között boroscímkét, betűtípust, illetve a költészet napjára versvizualizációt József Attila Születésnapomra és Petőfi Sándor Nemzeti dal című verséhez.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.