Az általa forgalmazott márkák számos újdonságot mutattak be a párizsi szakvásáron.

Számos újdonságot mutattak be a Code Showroom által forgalmazott nemzetközi bútor- és lakberendezési márkák a nemzetközi Maison&Objet szakvásáron. A Code Showroom által Magyarországon kizárólagosan forgalmazott márkák közül a rangos párizsi eseményen az Antonio Lupi, a cc-tapis és a Maxalto is előállt új termékekkel. A három olasz világmárka közül az Antonio Lupi és a cc-tapis a vásárközpontban, míg a Maxalto a Szajna bal partján található, exkluzív bemutatótermében várta az érdeklődőket.

ANTONIO LUPI: új színek és felületek

A bátor színhasználatáról és merész formai megoldásairól ismert Antonio Lupi néhány népszerű termékét öltöztette új köntösbe. A kompakt, karcsú és modern vonalvezetésű Indigo csaptelepek januártól matt fekete, selyemfényű és polírozott réz, illetve grafit árnyalatban is elérhetők, tovább színesítve az egyébként is gazdag palettát. Az Atelier és Binario fürdőszobabútor-kollekciók, melyek számos kombinációra adnak lehetőséget, szintén új, divatos színekben váltak elérhetővé. A rendkívül látványos, szabadon álló Albume mosdót pedig ragyogó, új változatokban: sárga- és vörösréz színekben mutatták be a Maison&Objet szakvásáron. 

A Binario kollekció darabjai – Fotók: Code Showroom

CC-TAPIS: irónia, humor és fantázia

A milánói cc-tapis évek óta a különleges darabokért rajongó gyűjtők kedvence. Műalkotásnak is beillő szőnyegeik nemcsak látványosságuk, hanem kiemelkedő minőségük miatt is népszerűek: az egyes darabok a mai napig kézzel, Nepálban, a legfinomabb, himalájai gyapjúból készülnek, akár egyedi méretekben és színekben is. Idei újdonságaik közül a kortárs design egyik legnagyobb sztárja, Cristina Celestino által tervezett Plissé a legemlékezetesebb:

a lebbenő függönyrétegeket mintázó szőnyeg egyszerre dekoratív és ironikus, melyen a 3D hatást nem kevesebb, mint 23 különböző színárnyalat, illetve több különböző alapanyag felhasználásával érték el.

A Plissé mellett az excentrikus brit tervező, Bethan Laura Wood népszerű alkotása: a Super Fake Hot, illetve a Mae Engelgeer által tervezett Ultimate Bliss szőnyegek új változatait is bemutatták – előbbit új, meleg színárnyalatokban, utóbbit pedig semleges, natúr színekben, mely rendkívül jól kiemeli a természetes anyagok szépségét. A cc-tapis harmadik újdonsága a Chard szőnyeg, melyet az indiai Chandigarh-ban található Rock Garden inspirált: egy olyan park, melynek dekoratív kőburkolatát építkezési maradékokból alkotta meg Nek Chand szobrászművész.

A Plissé és az Ultimate Bliss – Fotók: Code Showroom

MAXALTO: puha elegancia

A 2020-as év egyik legnépszerűbb anyaga egészen biztosan a fehér buklé lesz – részben azért, mert ez a puha, tapintásra, simogatásra késztető textil volt a Maxalto márka showroomjának főszereplője. A trenddiktáló olasz márka a letisztult eleganciájáról, visszafogottságáról, valamint a kézműves bravúrok alkalmazásáról ismert – és ezúttal sem okozott csalódást azoknak, akik ellátogattak a márka több száz négyzetméteres bemutatótermébe. A Timeless Future szlogen alatt bemutatott újdonságok között egyaránt megtalálhatók kárpitozott bútorok – a gömbölyded Apollo szófától a geometrikus Aurae kollekcióig –, könnyed vonalvezetésű asztalok – a karcsú szerkezetű Alcortól a masszív Intotóig –, valamint a Lithos tárolórendszer új elemei, melyek között

olyan különlegességek is megtalálhatók, mint a belülről bőrrel borított fiókok, vagy a pergamennel burkolt komód.

A lenyűgöző részletmegoldásokkal tűzdelt darabok, melyek a gyűjtők nagy kedvencei, természetesen a márka korábbi termékeivel is jól kombinálhatók.

Apollo szófa és Alcor asztal – Fotók: Code Showroom



Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Design a kertben
  • 2020-07-11 08:00
  • Deco

Design a kertben

A minőségi kerti bútorok kínálata kimeríthetetlen.

A Code Showroom számára különösen izgalmas volt a Maison&Objet

A Code Showroom számára különösen izgalmas volt a Maison&Objet

Az általa forgalmazott márkák számos újdonságot mutattak be a párizsi szakvásáron.

A trenddiktáló márkák kitüntetett helyén szerepeltek a magyar tervezők a Maison&Objeten

A trenddiktáló márkák kitüntetett helyén szerepeltek a magyar tervezők a Maison&Objeten

11 hazai márka vett részt a párizsi rendezvényen, és mutatkozott be a Today Signature hallban.

Hirdetés