Hirdetés

Fókuszban a vízcseppek

 

Egy ismert, nagy múltú, az ország számos pontján jelen lévő szállodalánc arculatát tervezték újra a Studio NUR designerei, Laki Eszter és Imre Réka. A Hunguest Hotelek rebrandingje melett a grafikai stúdió nevéhez számos magyar és külföldi turisztikai brand arculatának kialakítása köthető, köztük Michelin-csillagos éttermek vizuális megjelenései is. 


A Hunguest múltja a rendszerváltás előtti időkig nyúlik vissza. Azóta több átalakuláson ment keresztül, de az arculat a kétezres évek óta nem változott. Az utóbbi években a szállodák teljes körű fejlesztésen estek át, és a vállalat célja az volt, hogy ez a változás az arculatban is megjelenjen. A brand két fő alapértéke a minőség és megbízhatóság, így a tervezésekor egy konzisztens, időtálló, és az összes hotelen átívelő arculati rendszer kialakítása volt a cél.

A korábbi archaizáló, idejétmúlt logó és embléma újratervezése mellett a teljes belső és külső irányító rendszer, az összes, hotelekben található nyomdai anyag megújult. Az arculat 72 piktogrammal és egy jól használható terülőmintával is gazdagodott. 


 

A Hunguest szállodáinak többsége közvetlen kapcsolattal rendelkezik hazánk termálvizes fürdőivel. Ezért a H embléma elemei vízcseppekre utalnak, és az arculat hűvös kék színt kapott. A logotípiában elhelyezett finom hullám és csepp is erősíti ezt a szimbolikát. 

„A nyomdai kivitelezés során lehetőségünk volt magas minőségű megoldásokhoz nyúlni. A duplán kasírozott, magas grammszámú, anyagában színes kreatív papírokat letterpress és szita technikával nyomtuk meg, az egyedileg stancolt arculati anyagokon a kék brand szín offset nyomást kapott" – osztották meg a tervezők. 


A Hunguest Hotels megújult arculata már több díjban részesült, elnyerte például az RGB Kreatív Design Award Blue minősítését kisarculat kategóriában, valamint a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díját márkaidentitás kategóriában.

„A stilizált vízcseppekből álló "H" elegánsan utal a szállodamárka wellness szolgáltatásaira, és a kék színnel kombinálva modern és minőségi hatást kelt. A gondosan megtervezett piktogramok nemzetközileg is érthetőek, és harmonikusan illeszkednek a márka identitásába” – indokolta a győztes minősítést a tizenkét nemzet elismert szakértőiből álló zsűri.

  

„Az időtálló és konzisztens arculatnak elengedhetetlen szerepe van egy márka sikerességében, egy szállodalánc esetében pedig jelentősen hozzájárul a kiemelkedő vendégélményhez. Büszkék vagyunk rá, hogy egy mértékadó globális design versenyen ismerték el az egyik legmeghatározóbb hazai turisztikai brand megújulását" – mondta Labossa Lajos, a Hunguest Hotels marketing és kommunikációs igazgatója.


A Hunguest Hotels magyarországi szállodáiban fokozatosan vezetik be az új arculatot, 2023 októberétől már nyolc hotelben találkozhatnak a vendégek az új külsővel.

 

Studio NUR | Web | Facebook | Instagram

 

Forrás: sajtóanyag




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Red Dot díjat kapott a Studio Nur menükártyája

Red Dot díjat kapott a Studio Nur menükártyája

A Michelin-csillagos Costesnek tervezett kártyapakli alapú menüt díjazták.

Kártyázz és egyél! Design kártyapaklin a Costes menüje

Kártyázz és egyél! Design kártyapaklin a Costes menüje

A kártyákat a Studio Nur tervezte.

Ha szereted a régi lakberendezési magazinokat, ezt az Insta-oldalt imádni fogod!

Ha szereted a régi lakberendezési magazinokat, ezt az Insta-oldalt imádni fogod!

A Hungarian Objects visszarepít bennünket a szocialista lakásbelsőkbe.

Red Dot díjat kapott a Studio Nur menükártyája

Red Dot díjat kapott a Studio Nur menükártyája

A Michelin-csillagos Costesnek tervezett kártyapakli alapú menüt díjazták.

Kártyázz és egyél! Design kártyapaklin a Costes menüje

Kártyázz és egyél! Design kártyapaklin a Costes menüje

A kártyákat a Studio Nur tervezte.

Ha szereted a régi lakberendezési magazinokat, ezt az Insta-oldalt imádni fogod!

Ha szereted a régi lakberendezési magazinokat, ezt az Insta-oldalt imádni fogod!

A Hungarian Objects visszarepít bennünket a szocialista lakásbelsőkbe.

Red Dot díjat kapott a Studio Nur menükártyája

Red Dot díjat kapott a Studio Nur menükártyája

A Michelin-csillagos Costesnek tervezett kártyapakli alapú menüt díjazták.

Kártyázz és egyél! Design kártyapaklin a Costes menüje

Kártyázz és egyél! Design kártyapaklin a Costes menüje

A kártyákat a Studio Nur tervezte.

Ha szereted a régi lakberendezési magazinokat, ezt az Insta-oldalt imádni fogod!

Ha szereted a régi lakberendezési magazinokat, ezt az Insta-oldalt imádni fogod!

A Hungarian Objects visszarepít bennünket a szocialista lakásbelsőkbe.

Hirdetés
2023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1