Hirdetés

Egyszerre retro és újító a francia autógyártó új emblémája.

Nem egészen egy héttel az új Peugeot logó bemutatása után a Renault is előállt a maga újításával. Ám a két francia gyártó teljesen másképp jelentette be a brand identitása változását.

Miután a Peugeot hivatalos bejelentését erősen formális esemény kísérte, a Renault a visszafogottság mellett döntött. Nem csapott felhajtást, egyszerűen csak szerepelt a cég több filmjében is, mintegy mellékesen.

Az új embléma a Renault 5 electricen szerepel majd. A kisautó úgy ahogy van egy „történelmi modern”, visszatérés a klasszikus Renault 5-höz, az autó egész design nyelve erre játszik rá, miközben belül természetesen már az elektromos hajtás az úr.

Ideje volt leporolni a logót is, amit Victor Vasarely 1972-ben tervezett az első Renault 5-nek, majd kerek húsz éven át használatban volt, amikor lecserélték ugyanannak egy egyszerűsített, króm lemezeket idéző változatára.

A régi-új embléma követi a flat design trendet, így nemcsak letisztultabb, egyszerűbb, de UX/UI design szempontjából is nyerő, mert minden digitális felületre elhelyezhető. Ezzel együtt a Renault nem tervezi azonnal feltenni az autóira a frissített emblémát – a tippek szerint év végén debütál majd élesben –, de ne legyenek kétségeink: a gyár „Renaulution” stratégiájának részeként hét új elektromos autót mutat be 2025-ig, ezeken pedig ott világíthat majd az új logó. 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.

Visszatér a NASA féreg logója

Visszatér a NASA féreg logója

A 70-es évekből ismert klasszikus logó az új SpaceX rakétán tűnik majd fel. 

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

A Pyxis Nautica emblémája egyszerű, kifejező és sokrétű. Elmondják, hogyan született.

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.

Visszatér a NASA féreg logója

Visszatér a NASA féreg logója

A 70-es évekből ismert klasszikus logó az új SpaceX rakétán tűnik majd fel. 

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

A Pyxis Nautica emblémája egyszerű, kifejező és sokrétű. Elmondják, hogyan született.

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Egy olasz designer újratervezte a világ legrosszabb logóit

Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.

Visszatér a NASA féreg logója

Visszatér a NASA féreg logója

A 70-es évekből ismert klasszikus logó az új SpaceX rakétán tűnik majd fel. 

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

Így tervezte a saját logóját egy fiatal designcég

A Pyxis Nautica emblémája egyszerű, kifejező és sokrétű. Elmondják, hogyan született.

Hirdetés
2025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1