Letisztult profil, dinamikusan bővülő termékportfólió, ígéretes nemzetközi  együttműködések: izgalmas utat jár be az IVANKA 2016-ban. (x)

Letisztult profil, dinamikusan bővülő termékportfólió, ígéretes nemzetközi  együttműködések: izgalmas utat jár be az IVANKA 2016-ban. Az építészeti és design betont gyártó cég újdonságai áprilisban többek között a Milánói Design Héten és a chicago-i Coverings kiállításon is bemutatkoztak.


 
Folytatja a nemzetközi piaci terjeszkedést a 2015-ben több mint duplájára nőtt árbevételt elérő IVANKA. A vállalat jelenleg 21 országban képviselteti magát disztribútori hálózatán keresztül. Dubai, Tel Aviv és London után most a tengerentúlon, az USA-ban is jelen van két új projektjével. A cég egyik jelenleg is futó nagy volumenű vállalkozása a new york-i Navy Yard homlokzati burkolatának kialakítása, emellett Miamiban tervezik egy IVANKA bemutatóterem megnyitását. 

Az április 17 és 21 között megtartott chicago-i Coverings kiállításon a cég több termékével is megismerkedhetett az amerikai közönség. A chicago-i standon kiállított burkolatok (PANELS, FLASTER, GAUDI, HEXXXA 3D) izgalmas mintákkal és formákkal egészítik ki a saját fejlesztésű, úgynevezett high performance betont.

A HEXXXA 3D moduláris burkolatot, mely hangsúlyosan van jelen a cég több nagy projektjében is, izgalmas környezetben fedezhették fel a kiállítás látogatói. Az IVANKA egyedi látványelemével, a 3D burkolatra vetített mapping installációval már a W Hotel Amsterdam megnyitóján is találkozhatott a közönség. A HEXXXA 3D-t használták a 2015-ben átadott hotel közösségi tereinek falburkolataként, ahol az IVANKA szorosan együttműködve a hotel belső építészeivel a 172 szoba egyedi kialakításában is részt vett. Az építészeti és design beton márka a W Hotel Amsterdam tereinek megformálásánál is megmutatta 360 fokos projektszemléletét: a kutatás és fejlesztéstől a tervezésen át az installálásig. 

A vállalat az amerikai terjeszkedés mellett tovább erősíti nemzetközi jelenlétét, nem elszakadva a hazai gyökerektől sem. Magyarországon az ópusztaszeri látogatóközpont és a Rudas Fürdő homlokzatának megújítása után az IVANKA többek között a CEU-val működik együtt. 

Nemzetközi szakmai kapcsolatok

A márka immáron 15 éves iparági tapasztalattal rendelkezik, 4 kontinensen és 70 városban van jelen. Ügyfeleik között szerepel a Vodafone, Mercedes-Benz, Saint Laurent Paris, W Hotel Amsterdam, Navy Yard,  MGM Grand Las Vegas, Liberty London, Harvey Nichols nemzetközi luxus üzletei, G-Star RAW, Holcim, BMW, Fairmont Hotel, Andaz by Hyatt. Az IVANKA-t az a megtiszteltetés érte, hogy olyan nemzetközileg elismert szakértőkkel dolgozhatott, mint Marcel Wanders, Tom Dixon, Perkins Eastman és Zaha Hadid Architects.

forrás: sajtóközlemény

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Megmozgatnál egy 25 tonnás betondarabot?

Megmozgatnál egy 25 tonnás betondarabot?

Jóformán súlytalan, puszta kézzel mozgatható betonelemeket állítottak elő egy kutatói együttműködés eredményeképp.

Szeretik a betont

Szeretik a betont

A köztéri betonbútorok tervezésével és gyártásával foglalkozó VPI a Betonsimogató rendezvényen bemutatta új kiadványát is, amely jól megmutatja, miért szerethető a beton.

Nemzetközi design díjat nyert a KAVICS

Nemzetközi design díjat nyert a KAVICS

A Fülöp Fruzsina által tervezett betonpad az A’ Design Award arany fokozatú díját nyerte el.

Hirdetés