Sem designer, sem marketinges, sem vállalkozó nem létezhet ma már digitális design tudás nélkül. Serfőző Péter „sárga könyve” segít megérteni a tervezés alapjait, és segít átlépni a klasszikus gondolkodásból a digitális felületek tervezésének világába.
Ez a harmadik brandguide könyv a sorozatban: a branding alapjai és a tipográfia tematika után most az elmúlt évtizedekben szerzett digitális felületek tervezésekor szerzett tapasztalatit alapján osztja meg Serfőző Péter (brandguide.hu társalapító, Zwoelf CEO), a könyvek írója.
A User Interface Design – UI design & digitális tervezés című új kötet öt fejezete (UI? UX? Webdesign?; Az UI tervezés elméleti alapjai; Digitális arculat; A UI-Design építőelemei; Hasznos – UI-szótár) 200 oldalon, gazdagon illusztrálva, több mint 100 ábra és kép segítségével mutatja be a digitális tervezés legfontosabb szempontjait.
Kinek szól ez a könyv?
- Elsősorban a designereknek, akik nap mint nap meg kell, hogy birkózzanak a digitális kor hozta elvárásokkal, akik weboldalakat, applikációt, digitális felületeket terveznek.
- Ahogy a designereknek ismerniük kell a html és css alapokat, úgy a fejlesztőknek sem árt kicsit ismerniük a design alapjait.
- Nincs startup vagy vállalkozás website nélkül. Ez a könyv segít az MVP kialakításában, vagy abban, hogy könnyebb legyen a kommunikáció a designerekkel.
„Hiszek a könyv erejében. A könyvek segítenek minden olvasónak, hogy jobbak legyenek az adott területen és a könyv segít a brandguide számára is, hogy egyre népszerűbb legyen, egyre több helyre tudjon a megosztott tudás eljutni” – jegyzi meg Serfőző Péter.
További információk a könyvről és online megrendelés
Ha belelapoznál a könyvbe, azt ITT teheted meg!
Forrás: sajtóanyag
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.