Újraértelmezett IKEA táska, géprovarok és jövőzene-lemezborító a fődíjasok között.
Szeptember 30-án, a Design Hét Budapest keretein belül, a Bálna Budapestben található HYGGE rendezvényhelyszínen sok díjazottal, 3D nyomtatási bemutatóval és borkóstolóval sikeresen lezajlott az első ArtHungry díjátadó.
A szakmai zsűri összesen 253 db pályamunka közül választotta ki azt a 45 darab döntős alkotást, melyek közül végül kikerültek a kategóriagyőztesek, valamint átadták a közönségdíjat is.
Az este folyamán a következő díjakat osztották ki:
Formatervezési kategória:
- III. díj: HIDE – porcelán étkészlet, alkotó: Kovács Máté
- II. díj: MAACRAFT – The Social Workshop, alkotó: Szalkai Dani
- I. díj: OUT OF THE BAG, alkotó: Koczka Kristóf
Képgrafika kategória:
- III. díj: Facebook chat project, alkotó: Moravszki Kata
- II. díj: Csipkeszövés – avagy tisztelgés a női feltalálók előtt, alkotó: Szász Veronika / VENI
- I. díj: Mechanical Insects, alkotó: Borzák Márton
Tervezőgrafika kategória:
- III. díj: Galamb Tailoring – identity design, alkotó: DekoRatio Studio, Kevin Harald Campean
- II. díj: DOSE – soda brand, alkotó: Kaszanyi Nóra
- I. díj: IAMYANK – HIRAETH LP, alkotó: Birinyi Tamás
Az elismerő oklevelek és az ArtHungry arany tetraéderei mellett a tervezőgrafika és képgrafika kategóriagyőztesei hazavihettek egy-egy BeoPlay prémium ajándékcsomagot a Bang & Olufsen Budapest jóvoltából, a formatervezési kategória győztese pedig egy 100.000 forint értékű 3D nyomtatási lehetőséget kapott, melyet a VARINEX Zrt. ajánlott fel.
A közönségdíjat végül a Diósgyőri vár friss arculatát készítő MGL Creative Agency kapta, akik a szekszárdi Heimann Családi Borászat ajándékával lettek gazdagabbak.
forrás: sajtóközlemény
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.