Először mutatták be az Axor Starck V -t idehaza. (X)
Február 25-28. között, a harmadik Caracalla Design Days-en nem kisebb tervezők fürdőszobai újdonságai debütáltak Magyarországon, mint Philippe Starck és Antonio Citterio. A két sztárdizájner csaptelepei a Hansgrohe AXOR márkájának új, 2015-ös kollekcióinak darabjai.
Az immár 20 éves Caracalla Fürdőszoba Stúdió harmadik éve rendezte meg a szaniterpiac exkluzív újdonságait felvonultató Caracalla Design Days-t. A sokrétű rendezvényen a meghökkentő enteriőrök mellett szakmai előadásokkal, és a partner-kiállító Hansgrohe-val közösen meghirdetett „Formabontó design a megvalósíthatóság határain táncolva” formatervezési pályázat kiállításával várták az érdeklődőket a Garibaldi Bisztróban.
Az eseményen működés közben is bemutatott AXOR Starck V a négynapos seregszemle talán leginkább formabontó terméke, hiszen egy üvegből készült csaptelepről van szó, amely a víz valódi természetének és a benne rejlő életerő megtapasztalásának élményét nyújtja. Az üzemelő csap üvegtestében örvény formájában tör fel a víz, amely a többéves tervezői folyamat során tökéletesített formán átfolyva, a természetes forrásokra jellemző dinamikával csobog a használó kezére. Az 1901 óta működő német cég nevével összeforrt a fenntartható design fogalma. Ennek megfelelően az AXOR Starck V sem nélkülözheti a víztakarékosság szempontját, így a mindössze 4 l/perces fogyasztásával, lakossági szinten a lehető legalacsonyabb fogyasztást biztosítja.
A Bogár Róbert belsőépítész által megálmodott, a Mad Max világát idéző térben kiállításra kerültek további újdonságok is: az AXOR Citterio E, és az AXOR Starck Organic kollekciók, az AXOR Universal fürdőszobai kiegészítő rendszer. A tervezőkről a márka termékmenedzsere, Manuel Züfle prezentációjában tudhattunk meg érdekességeket. Egy enteriőr erejéig visszatekinthettünk például 1995-be, amikor a cég megkezdte a közös munkát Philippe Starckkal. „Nagy utat tettünk meg: akkoriban a fürdőszoba lényege leginkább egy mosógép funkcionalitásában merült ki, mára azonban az élettér, az otthon fontos része.” – mondta az Axor termékmenedzsere.
A bemutatott termékújdonságoknak hosszú életgörbe jósolható, hiszen a márkát az időtlen design, a 10-20 éve folyamatos gyártásban lévő modelljei jellemzik legjobban. (X)
szöveg:sajtóközlemény
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.