Emellett pénzzel is támogatják a Black Lives Matter mozgalmat.
Amerika immunrendszerét nemcsak a koronavírus kezdte ki, hanem az afroamerikai George Floyd esete is, aki rendőri intézkedés közben halt meg Minneapolisban. Az eset után zavargások robbantak ki szerte az USA-ban, elindult a Black Lives Matter mozgalom, amely az afroamerikaiakkal való egyenlő bánásmódért küzd. Ebbe a küzdelemben szállt be a Johnson&Johnson leányvállalata, a Band-Aid, amely az egyes bőrtónusokhoz igazodva különböző színű ragtapaszt dob a piacra.
A cég az Instagram oldalán számolt be arról, hogy nemsokára elkezdik a kötszerek értékesítését, egyben a posztban hitet tettek amellett, hogy a jövőben a termékeik által igyekeznek még többet tenni a kisebbségek védelméért, kiállnak a sokszínűség mellett,
az új termék pedig azt az üzenetet közvetíti, hogy mindenkinek, jöjjön bármilyen rasszból, ugyanolyan joga van a termék használatához, és ugyanez igaz az életre is.
A Band-Aid egyben azt is bejelentette, hogy a jövőben adományokkal fogja segíteni a Back Lives Matter mozgalmat.
A cég kiállása vegyes érzelmeket váltott ki az Instagram felhasználóiban, néhányan üdvözölték a cég döntését, mások viszont azt rótták fel nekik, hogy nem csak akkor kellene szolidárisnak lenni, amikor bekövetkezik egy tragédia, hanem eddig is így kellett volna működni.
Forrás: Band-Aid/Instagram
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.