Indiegogo nemzetközi közösségi finanszírozási kampány indul.
A Cimbi magyar dizájnmárka újrahasznosított anyagokból készít termékeket, elsősorban városi használatra. A fiatalos darabok az eco-urban életstílus képviselői, melyek mögött egy fenntartható, zöld városi életérzés és egy komoly társadalmi megmozdulás áll. A Cimbi egy újabb mérföldkőhöz érkezett, ami során a tervezők célkitűzéseik eléréséhez az Indiegogo nemzetközi finanszírozási kampányt választották. Első lépésként egy kampányvideót készítettek, amiben felhívják a figyelmet a társadalmi ügyre. A felvétel segítségével átfogó képet kapnak az adományozók a csapat működéséről és jövőbeni céljairól.
Sipos Anna és Földi Barbara, a Cimbi tervezői a befolyó összegből szeretnék fejleszteni a gyártást és kibővíteni a szolgáltatás portfóliójukat. A nem mindennapi finanszírozási módszernek köszönhetően bárki a társadalmi ügy részesévé válhat azzal, hogy támogatja a kampányt, aminek befejeztével egy egyedi Cimbi termék tulajdonosai lesznek. A termékek megvásárlásával hátrányos helyzetű fiatalokat lehet támogatni abban, hogy nemzetközi programokon vehessenek részt, ahol fejleszthetik készségeiket. A kampányhoz a hazai könnyűzenei szféra jelentős képviselői közül többen is csatlakoztak, akik saját közösségükön keresztül támogatják és népszerűsítik a folyamatot. A Cimbi partnerei többek között: Csorba Lóránt, a Lóci játszik zenekar frontembere és Szabó Benedek és a Galaxisok együttes tagjai.
A Cimbi a ReCreativity Társadalmi Vállalkozás hivatalos márkája, aminek szolgáltatásai során a tervezők mindig a kreatív újrahasznosítás eszközét használják. A Cimbi táskák újrahasznosított anyagokból készülnek, színesek, fiatalosak és strapabíróak. Egyediségük és minőségük alkalmassá teszik őket arra, hogy tökéletes kiegészítőként és funkcionális darabként szolgálják tulajdonosukat, akinek fontos a környezettudatosság és az esztétika is.
További információk: www.cimbi.net
forrás: sajtóközlemény
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.