Indiegogo nemzetközi közösségi finanszírozási kampány indul.
A Cimbi magyar dizájnmárka újrahasznosított anyagokból készít termékeket, elsősorban városi használatra. A fiatalos darabok az eco-urban életstílus képviselői, melyek mögött egy fenntartható, zöld városi életérzés és egy komoly társadalmi megmozdulás áll.
A Cimbi egy újabb mérföldkőhöz érkezett, ami során a tervezők célkitűzéseik eléréséhez az Indiegogo nemzetközi finanszírozási kampányt választották. Első lépésként egy kampányvideót készítettek, amiben felhívják a figyelmet a társadalmi ügyre. A felvétel segítségével átfogó képet kapnak az adományozók a csapat működéséről és jövőbeni céljairól. Sipos Anna és Földi Barbara, a Cimbi tervezői a befolyó összegből szeretnék fejleszteni a gyártást és kibővíteni a szolgáltatás portfóliójukat.
A nem mindennapi finanszírozási módszernek köszönhetően bárki a társadalmi ügy részesévé válhat azzal, hogy támogatja a kampányt, aminek befejeztével egy egyedi Cimbi termék tulajdonosai lesznek. A termékek megvásárlásával hátrányos helyzetű fiatalokat lehet támogatni abban, hogy nemzetközi programokon vehessenek részt, ahol fejleszthetik készségeiket.
A kampányhoz a hazai könnyűzenei szféra jelentős képviselői közül többen is csatlakoztak, akik saját közösségükön keresztül támogatják és népszerűsítik a folyamatot. A Cimbi partnerei többek között: Csorba Lóránt, a Lóci játszik zenekar frontembere és Szabó Benedek és a Galaxisok együttes tagjai, Illetve az Anna and the Barbies.
A kampány elérhető itt: https://igg.me/at/cimbi/x
forrás: sajtóközlemény
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.