Az ötvenes évek kultikus üdítőitala megújult ízekben és csomagolásban tért vissza idén.

A retró, narancsízű Bambi üdítőitalt 1947-ben vezették be a hazai piacra, és hosszú évekig az egyetlen szénsavas üdítőital volt, egészen a nemzetközi riválisok megjelenéséig. A kultikus brand négy év kutatás-fejlesztés és márkaépítés után teljesen megújult formában ismét elérhető a hazai piacon. A hiánypótló magyar craft üdítőital a százszázalékos természetes alapanyagoknak, a fermentált eljárásnak és a négy különböző ízvilágnak köszönhetően piaci rést kíván betölteni a hazai üdítőital szegmensben.


A Bambi receptúráját és a gyártási technológiát is gyökeresen újratervezte az Art Water Kft., amely portfóliójában a Bambi mellett a Fizz Water ízvizek és a Chernel ásványvizek is megtalálhatóak. A gyártási technológia egyik különlegessége, hogy a fermentálás hét napig tart. Ezután természetes botanikai összetevőket, például gyógynövényeket, természetes aromákat, cukrot, forrásvizet és fermentált gyömbérlevet adnak hozzá, alaposan megkeverik és összefőzik, gondosan ügyelve arra, hogy az ízek tökéletes harmóniát alkossanak a buborékokkal. Kiemelkedően fontos, hogy a termék nem egy szörppel felhúzott üdítő, hanem egy gondosan megalkotott, természetes összetevőkből álló, fermentált ital, amelynek minimális a cukortartalma és maximális frissességet biztosít. Ezeknek köszönhetően jelenik meg a termék kedvező élettani hatása, amely hiánypótló a hazai üdítőital piacon.

„Többéves piackutatás után realizáltuk, hogy a nemzetközi üdítőital spektrumhoz képest a hazai termékek közül hiányzik a prémium craft üdítőital kategória. Ekkor határoztuk el, hogy egy olyan retró márkához visszanyúlva pótoljuk ezt az űrt, amelyben a mai napig ott van a cool faktor. Ez pedig nem lehetett más, mint a Bambi” – mesélte Dorogi Éva, az Art Water ügyvezetője.

 

A márka vizuális újratervezéséért a prémium márkaépítő Unger and Partners felelt, amely két év leforgása alatt végezte el a munkát. „A termékfejlesztés során fontos szempont volt, hogy a Bambi örökségből a legértékesebb részeket: a nevet és a hozzá kapcsolódó érzeteket megtartsuk. A csomagolást, a vizuális elemeket, valamint a belső összetevőit pedig a legfrissebb trendekhez igazítsuk, hogy megszülethessen Magyarország első nemzetközi szinten elismert prémium frissítője” – Unger Zsolt, prémium márkaépítő, az Unger and Partners alapítója.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Design 2020: Bambi, a nagy visszatérő

Design 2020: Bambi, a nagy visszatérő

Az ötvenes évek kultikus üdítőitala megújult ízekben és csomagolásban tért vissza idén.

Csúcsformában tér vissza a Bambi

Csúcsformában tér vissza a Bambi

Az ötvenes évek kultikus üdítőitala ismét elérhető a hazai piacon, négy megújult ízben és csomagolásban.

Frank Lloyd Wright előtt tiszteleg a New Balance új kollaborációja

Frank Lloyd Wright előtt tiszteleg a New Balance új kollaborációja

A snekareket Ronnie Fieg, a KITH alapítója tervezte a Frank Lloyd Wright Alapítvánnyal együttműködve.

Hirdetés