A gyorsétteremlánc teljesen átalakítja arculatát.

Új arculattal rukkolt elő a Burger King. A csomagolásokon, az éttermek belső tereiben és a dolgozók ruháján is megjelenő új designt a Jones Knowles Ritchie kreatívügynökség tervezte a Burger King számára. A logó egyszerre jelent visszatérést az 1999 előtti logóhoz, ugyanakkor animálható és jobban működik a digitális térben is.

A Flame nevű új betűtípust a Jones Knowles Ritchie kreatívügynökség tervezte

A márka történetében ez a második komolyabb arculatfrissítés, a legutóbbi váltás 1994-ben született, amely 1999-ben kapta meg a ma is ismert, kék színnel kiegészített formát. Az új betűtípus a Flame nevet kapta, amely állóképeken és animálva is használható, ráadásul egyben visszatérés is a márka által a ’70-es, ’80-as, ’90-es években használt logóhoz. 

Az új logó az 1999-ben készült emblémát váltja, amit az összes éttermen lecserélnek majd.

„A Flame Sans egy merész betűtípus, ami felidézi az ételek természetes, organikus formáit" - mondta el Jones Knowles Ritchie a Dezeen-nek. „A melegebb színek a friss alapanyagokat és a márka védjeggyel ellátott grillezési eljárását keltik életre a csomagoláson, a személyzet egyenruháján és a digitális felületeken."

Hasonlóan az 1999 előtti designhoz, az egyszerűsített embléma jóval letisztultabb: a ketté vágott zsemle között megjelenő Burger King felirattal. „A márka eredeti logója jelentette számunkra az inspirációt és az, ahogy elfoglalta ikonikus helyét a kultúrában. Az új, magabiztos, egyszerű és vicces logó tisztelgés a márka öröksége előtt” – jelentette ki Jones Knowles Ritchie.
 

 

A Burger King korábbi logói (Forrás: logos.fandom.com)




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Egyszerre retró és modern a Burger King új logója 

Egyszerre retró és modern a Burger King új logója 

A gyorsétteremlánc teljesen átalakítja arculatát.

Melléfogtak a CIA új logójával

Melléfogtak a CIA új logójával

A rebranding nem azt a hatást hozta, amit vártak tőle, de azért felfigyeltek rá a fiatalok.

A nagy márkák üzenik: maradj otthon!

A nagy márkák üzenik: maradj otthon!

Az otthonmaradás életeket menthet.

Hirdetés