Hirdetés

2022-ben elsősorban azokat az alkotásokat várják, amelyek mozgókép vagy fotó-sorozat formájában mutatják be a háború különböző arcait, az arra adott emberi reakciót, a sokaknak mostanáig megkérdőjelezhetetlen szabadságot.

Miután az elmúlt több mint két évre a koronavírus és annak hatásai nyomták rá a bélyeget, 2022-ben a háború szomorú árnyéka határozza meg a mindennapokat. Megmozdult az ország: humanitárius segítségnyújtással foglalkozó szervezetek, civilek, önszerveződő csoportok, vállalatok szervezték meg egyik napról a másikra a menekültek fogadását, ellátását, mentését. Vannak, akik a határnál fogadják a menekülőket, mások saját otthonaikban szállásolják el őket, és vannak, akik jótékonysági gyűjtőakciót indítanak. A hazai sajtó munkatársai sokszor 0-24-ben, vállalva a sok esetben nem veszélytelen körülményeket, áldozatos munkával tudósítják a nagyközönséget.
 
A Hégető Honorka Alapítvány 2022-ben elsősorban azokat az alkotásokat várja, amelyek mozgókép vagy fotó-sorozat formájában mutatják be a háború különböző arcait, az arra adott emberi reakciót, a sokaknak mostanáig megkérdőjelezhetetlen szabadságot. A díj továbbra is teret ad a háborútól független társadalmi problémákat, illetve az ezekre adott lehetséges megoldásokat, válaszokat, sikeres történeteket bemutató alkotásoknak.
 


A díjra 2021. június 1. – 2022. július 31. között publikált, online vagy televízióban bemutatott alkotással (mozgókép vagy egyedi- és sorozatfotó – maximum 10 kép) lehet pályázni.
 
A pályázatokat idén is a Mészáros Antónia, Horvát János és Weyer Balázs újságírókból álló zsűri értékeli. A fénykép formájában beérkezett pályaműveket Keleti Éva Kossuth- és Balázs Béla-díjas fotográfus bírálja el.
 
A Yettel hosszú évek óta támogatója a Hégető Honorka Alapítványnak, így a Hégető Honorka-díj intézményének, és ahogy a korábbi években, úgy idén is különdíjat ajánl fel egy alkotásnak.
 
Benyújtási határidő: 2022. augusztus 21.
A pályázati kiírás részletei ITT olvashatók.
 



Pályázati feltételek:

  • Az anyag formátuma: mozgókép vagy fotó, illetve sorozatfotó
  • Az anyag terjedelme: videó esetén: minimum 5 - maximum 30 perc; fotó esetén: minimum 1 – maximum 10 darab fotó
  • Publikálás dátuma: 2021. június 1. – 2022. július 31.
  • A pályázati anyag tartalmazza: a pályázó nevét, elérhetőségeit (telefonszám, e-mail cím), a pályamű címét és szinopszisát, a megjelenés helyét és időpontját

A pályázatokat erre a linkre kattintva lehet feltölteni.

A filmek formátuma: YouTube-link vagy Vimeo-link
 



A pályázattal kapcsolatos kérdések az alábbi email címre írhatók meg: ignatovics@gmail.com

 

Forrás: sajtóanyag
Fejléckép: Hégető Honorka Alapítvány




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

„Egy bivakot keresek, hogy megnyugodjak”

„Egy bivakot keresek, hogy megnyugodjak”

Molnár Dávid Ferenc építészhallgató DECODE-fődíjas munkájának különleges története

„Mégis mi értelme volt létrehozni…”

„Mégis mi értelme volt létrehozni…”

Horváth Ági DECODE-díjas képzőművésszel beszélgettünk

A Paradigma Ariadné újragondolta az ókori műtárgyak gyűjtésének kolonizáló szemléletét

A Paradigma Ariadné újragondolta az ókori műtárgyak gyűjtésének kolonizáló szemléletét

A Nápoly melletti, római kori Piscina Mirabilis víztározó átalakítására az egykori birodalom peremvidékéről érkezett koncepció.

„Egy bivakot keresek, hogy megnyugodjak”

„Egy bivakot keresek, hogy megnyugodjak”

Molnár Dávid Ferenc építészhallgató DECODE-fődíjas munkájának különleges története

„Mégis mi értelme volt létrehozni…”

„Mégis mi értelme volt létrehozni…”

Horváth Ági DECODE-díjas képzőművésszel beszélgettünk

A Paradigma Ariadné újragondolta az ókori műtárgyak gyűjtésének kolonizáló szemléletét

A Paradigma Ariadné újragondolta az ókori műtárgyak gyűjtésének kolonizáló szemléletét

A Nápoly melletti, római kori Piscina Mirabilis víztározó átalakítására az egykori birodalom peremvidékéről érkezett koncepció.

„Egy bivakot keresek, hogy megnyugodjak”

„Egy bivakot keresek, hogy megnyugodjak”

Molnár Dávid Ferenc építészhallgató DECODE-fődíjas munkájának különleges története

„Mégis mi értelme volt létrehozni…”

„Mégis mi értelme volt létrehozni…”

Horváth Ági DECODE-díjas képzőművésszel beszélgettünk

A Paradigma Ariadné újragondolta az ókori műtárgyak gyűjtésének kolonizáló szemléletét

A Paradigma Ariadné újragondolta az ókori műtárgyak gyűjtésének kolonizáló szemléletét

A Nápoly melletti, római kori Piscina Mirabilis víztározó átalakítására az egykori birodalom peremvidékéről érkezett koncepció.

Hirdetés
2023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1