A pályázatra november 7. éjfélig várják az alkotásokat.
Idén a közösségek kerülnek a középpontba a Westend bevásárlóközpont logópályázatán, hiszen a közösen megélt élmények a legjobbak. A neves szakmai zsűri ezúttal is keresi a témában született kreatív ötleteket, hogy a „W” betű újra látványos és menő legyen. A legjobb alkotásokból kiállítást szerveznek.
A Westend bevásárlóközpont 2019-ben ünnepelte megnyitásának 20. évfordulóját. Ez alkalomból nemcsak hatalmas születésnapi eseménysorozattal készültek, de teljesen új arculattal köszöntötték a velük ünneplőket. A meghívásos tenderen győztesnek választott Avalanche Kreatív Ügynökség egy dinamikus arculatot álmodott meg a bevásárlóközpontnak, mely számtalan lehetőséget biztosít kampányaik egyedi és változatos megjelenítéséhez.
A logóban található W betű „konténerként” funkcionál, tehát a forma adott, de tartalom szabadon változtatható.
Tavaly novemberben szervezték meg első kreatív tervezői pályázatukat, melynek témáját maga a bevásárlóközpont, a látogatók Westendhez fűződő élményei adták – mindezt a W betűben megjelenítve. Több mint 300, igazán minőségi pályamű érkezett, melyből 3 díjazott, 3 különdíjas, 10 közönségszavazattal jutalmazott kapott nyereményt, a 40 legjobb pályamunkát pedig kiállították a bevásárlóközpontban.
„A saját mikroközösségedben, pároddal, barátaiddal látogatsz el hozzánk legszívesebben? Vagy alapvetően a Westend közössége, a vásárlók forgataga, nyüzsgő közeg vonz? Kisebb, különleges csoportokban érzed jól magad, például egy tetőkerti rendezvényünk alkalmával? Vagy ha a Westendre gondolsz, a városi létformához való kapcsolódás jut eszedbe?” – szól a kiírás.
Az idei szakmai zsűri – Csillag Eszter, a Q Contemporary vezetője, Balogh Balázs, média designer, Csizik Balázs, képzőművész, tervezőgrafikus és Kovács Orsolya, a Westend marketingigazgatója – 2021. november 15-én hirdet győztest, a közönségdíjasok neveit november 30-án teszik közzé.
Az alkotásokat a Westend területén egy kiállítás formájában tekintheti meg a közönség az év végén.
A pályázatról további információk erre a linkre kattintva találhatók.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.