Hirdetés

Kreativitást, rugalmasságot, bizalmat fejez ki a Müpa frissített arculata.

Fokozatosan vezette be felületein megújított arculatát az idén megnyitásának 15. évfordulóját ünneplő Müpa. Ma már weboldalukon, illetve minden nyomtatott és online felületükön a megújított logóval és a frissített arculat elemeivel találkozhatnak a látogatók. Az intézmény emellett számtalan kreatív megoldással biztosítja nézőit arról, hogy a kulturális élet a járvány nehézségekkel teli időszakában sem szűnik meg élményt, inspirációt és feltöltődést nyújtani a közönségnek – például újraindult a tavasszal nagy sikerrel bevezetett Müpa Home sorozat, melynek keretében ingyenes hozzáféréssel, élőben streamelik koncertjeiket.

A Müpa az elmúlt hónapokban kiemelt figyelmet fordított digitális felületeinek fejlesztésére, hiszen azok megfelelő működése a tartalomszolgáltatás és a közönség tájékoztatása szempontjából is hangsúlyos. A Müpa évek óta folyamatosan elemzi a felhasználói szokásokat és igényeket, ezekhez igazítva online felületei szerkezetét. Az arculatváltással a Müpa weboldala is megújult és frissült:

nagyobb hangsúlyt kapnak a Müpa épületének elemei; a honlapot erőteljesebb vizualitás jellemzi. Emellett erősítették a Müpa saját gyártású tartalmainak és közösségimédia-felületeinek jelenlétét az oldalon, és nagy figyelmet fordítanak arra is, hogy a járványhelyzettel kapcsolatos felmerülő kérdésekre is könnyen találjon részletes, érdemi választ a közönség.

„Fantasztikus az a bizalom és támogatás, amit a közönségünktől és a nézőinktől kapunk ebben a nehéz évben. Hatalmas rugalmasságot és alkalmazkodókészséget követel tőlünk, marketingszakemberektől is ez a helyzet, hiszen az értékesítés ritmusa és a tervezhető működés keretei is átalakultak, ezt pedig a kommunikációs tevékenységünknek is követnie kell. A világos, transzparens kommunikáció, a márkareleváns megoldások jelentősége most még inkább felerősödik” – foglalta össze Dr. Egri Gábor, az intézmény értékesítési és marketingigazgatója, kiemelve, hogy a régóta tervezett arculatfrissítés mögött meghúzódó filozófia is új, aktuális jelentésréteggel gazdagodott ebben a speciális helyzetben.

A megújított arculat letisztult vonalvezetésében és tipográfiai megoldásaiban is visszaköszönnek a Zoboki Gábor irodája által tervezett épület részletei, emblematikus építészeti megoldásai, amelyek így a „Müpa mint találkozóhely” átalakuló, az online tér felé kiterjesztett gondolatára is reflektálnak. A Müpa az őszi újranyitást bevezető imázskampányában is az intézmény közönségének üzent, köszönetképp az elmúlt hónapokban mutatott kitartásáért és támogatásáért, és a téli időszakra is különleges tartalmakkal készül, több lehetséges forgatókönyv szerint, a járványhelyzet alakulásához igazodva.

Jelenleg újra zárás van, mint mindenhol, ám az intézmény villámgyorsan alkalmazkodott a helyzethez. A legújabb járványügyi rendelkezések értelmében december 10-ig a Müpa is zárva tart, azonban a tavaszi rendkívüli helyzethez hasonlóan most sem hagyja magára közönségét. Újra a legnagyszerűbb hazai és külföldi előadókat hozzák el a nézők otthonába: november 12-től ugyanis folytatják nagy sikerű Müpa Home online közvetítéssorozatukat, így gondoskodva arról, hogy közönségük ezekben a nehéz hetekben se maradjon Müpa-élmény és tartalmas kikapcsolódás nélkül. Ráadásul a következő 30 napban egyenesen, a Müpa hangversenyterméből és színházterméből élőben streamelik a fokozott biztonsági intézkedések közepette, nézők nélkül megvalósuló koncerteket.

Fotó: Réthey-Prikkel TamásFotó: Réthey-Prikkel Tamás

Az újrainduló Müpa Home Live sorozat keretében az első stream élőben zajlik majd november 12-én 19:30-tól a Müpa honlapján: az évad művésze, Várdai István világhírű csellista az „Izland Glenn Gouldja”-ként emlegetett Víkingur Ólafsson zongoraművésszel Debussy, Beethoven, Janáček és Brahms műveiből válogat a Bartók Béla Nemzeti Hangversenyteremben. November 14-én, szombaton pedig szintén élőben követhetjük online a Magyar Rádió Szimfonikus Zenekarának koncertjét, ahol Schubert, Weber és Mendelssohn muzsikája csendül fel.

„Hiszünk abban, hogy a Müpa-élmény határtalan és nem ismer korlátokat, egy intézmény küldetése pedig nem változik egy ilyen rendkívüli időszakban sem. Sőt, pontosan a missziónk az, amely kirajzolja a prioritásokat, a legfontosabb feladatainkat a kulturális életet is alapjaiban megrengető pandémia idején” – hangsúlyozza Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója. Dr. Egri Gábor ehhez kapcsolódva úgy fogalmaz: „Az innováció, a megújulás képessége, a folyamatos fejlődés fontos márkaérték a Müpa számára a kezdetektől fogva. Ebben a hazai és a nemzetközi kulturális szektor számára is elképesztő kihívásokat jelentő évben ez az elmúlt másfél évtizedben felhalmozott tudás és a Müpával együtt lélegző, rendkívül lojális, támogató közösség fontossága talán még inkább felértékelődik. A kommunikációs és marketingaktivitásaink középpontjában is ők, a nézőink és művészeink állnak.”

A Müpa számos megoldással, új formátumok fejlesztésével reagált a járványhelyzetre. Az intézmény a tavaszi kényszerű zárvatartás során elsők között nyitotta meg médiatárát, több mint száz koncert, előadás és irodalmi est HD-minőségű felvételét tették elérhetővé, majd elindították a Müpa Home közvetítéssorozatot, amely során az elmúlt évek legsikeresebb előadásait nézhette újra a közönség. A sorozat 14 hete alatt összesen 90 előadást tűztek műsorra, majd szintén a speciális helyzetre reagálva új formátumként elindították a Müpa autós koncertmoziját, kiírták az alkotókat 14 műfajban támogató Müpa Zeneműpályázatot

További információkat a Müpa Home Live közvetítéseiről és programjairól ezen az oldalon találsz. 

1 / 9 fotó



Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

/A MINTA / az eredeti MÜPA reliefek

/A MINTA / az eredeti MÜPA reliefek

Jovánovics György kiállítása a FUGÁban.

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.

/A MINTA / az eredeti MÜPA reliefek

/A MINTA / az eredeti MÜPA reliefek

Jovánovics György kiállítása a FUGÁban.

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.

/A MINTA / az eredeti MÜPA reliefek

/A MINTA / az eredeti MÜPA reliefek

Jovánovics György kiállítása a FUGÁban.

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.

Hirdetés
2023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1