Egy nashville-i grafikus, Clif Dickens játszott el a gondolattal.
Nemzetközi és amerikai cégeket figuráz ki Clif Dickens nashville-i grafikus, egyszerűen a vállalati logók alá új szlogent helyezve. A gunyoros jelmondatok jó része valóban telitalálat, és Dickens saját oldalának, a Honest Slogans-nek is van egy szlogenje: Amit valójában gondolnak az emberek.
A grafikus mindenféle tippet elfogad, merthogy egyedül viszi a projektet. Korábban különböző helyeken dolgozott grafikusként – még a később kigúnyolt Starbucks-ban is –, jelenleg azonban szabadúszó, mondhatni, főállásban gúnyolódik elsősorban világmárkákon.
Legutóbb Emanuele Abrate olasz grafikusról írtunk, aki újratervezte a világ legrosszabb logóit. A hasonló próbálkozásokat felfoghatjuk játéknak, önmarketingnek, másokat is érdeklő hobbinak, mindenesetre az semmiképpen nem baj, ha a naponta látott logókra időnként kicsit más szemmel nézünk.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.