Egy nashville-i grafikus, Clif Dickens játszott el a gondolattal.

Nemzetközi és amerikai cégeket figuráz ki Clif Dickens nashville-i grafikus, egyszerűen a vállalati logók alá új szlogent helyezve. A gunyoros jelmondatok jó része valóban telitalálat, és Dickens saját oldalának, a Honest Slogans-nek is van egy szlogenje: Amit valójában gondolnak az emberek.

A grafikus mindenféle tippet elfogad, merthogy egyedül viszi a projektet. Korábban különböző helyeken dolgozott grafikusként – még a később kigúnyolt Starbucks-ban is –, jelenleg azonban szabadúszó, mondhatni, főállásban gúnyolódik elsősorban világmárkákon.

Szabadtéri kalandok - át az iskolai campuson

Kapcsolatba lépni másokkal, bármi ok nélkülSzex kvízek, szex tippek, szex tények

 

A reptéri csokiRemélem, a volt szobatársam exének féltestvére nem változtatott jelszót

Legutóbb Emanuele Abrate olasz grafikusról írtunk, aki újratervezte a világ legrosszabb logóit. A hasonló próbálkozásokat felfoghatjuk játéknak, önmarketingnek, másokat is érdeklő hobbinak, mindenesetre az semmiképpen nem baj, ha a naponta látott logókra időnként kicsit más szemmel nézünk.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Mit szimbolizál a tokiói olimpia sakktáblát idéző logója?

Mit szimbolizál a tokiói olimpia sakktáblát idéző logója?

Rögös utat jártak be a japánok, mígnem Asao Tokolo emblémájával mindenki megbékélt.

Minden, amit a logókról tudni érdemes

Minden, amit a logókról tudni érdemes

Megjelent Michael Evamy Logo: The Reference Guide to Symbols and Logotypes legújabb kiadása. 

A Renault visszakanyarodott Vasarelyhez

A Renault visszakanyarodott Vasarelyhez

Egyszerre retro és újító a francia autógyártó új emblémája.

Hirdetés