Indul az idei Highlights of Hungary.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az arculatfrissítésen átesett Highlights of Hungary az idei évben kiegészült új nagykövetekkel, így a tízes gárda Háfra Noémi világbajnok kézilabdázó; Mádai Vivien műsorvezető; Törőcsik Franciska színésznő; Farkas Richárd, a Pajta séfje; Marsalkó Dávid, többszörös Fonogram- és Petőfi Zenei díjas előadóművész; Martinkó József, az Octogon magazin főszerkesztője; Miki357 kliprendező; Takács Ákos, a Red Bull Pilvaker alapítója, marketing szakember; Trellay Levente, a Telep Galéria és Konyha társalapítója; valamint a PET Kupa nonprofit szervezet alapítóiból áll.

Talán a legfontosabb újítás, hogy idén már bárki tehet ajánlást a nagyköveteknek, képpel, videóval vagy bármilyen módon a social media felületeken! A szervezők felhívják a figyelmet, hogy a Facebook-oldaladon vagy az Instagramon megosztott tartalmakon szerepeljen a #hassalkossgyarapíts hashtag, és a @Highlights_of_Hungary-t is be kell jelölni.

A szervezet közleményében ezt írja: „Az idei évad legfontosabb célja, hogy a kiválóság, a hazaszeretet és a cselekvő lokálpatriotizmus értékei mentén elismerjék és széles körben megismertessék a legkiválóbb magyar teljesítményeket, valamint még nagyobb közösséget szervezzenek azok alkotói és alakítói köré." Oláh Zsanett, a Highlights of Hungary ügyvezetője hozzátette: „A megújulás részeként az idei évtől már pénzdíjban is részesülnek a legkiválóbb jelöltek, illetve komoly hangsúlyt fektetünk arra is, hogy bemutassuk a jelöltek mögött álló történetet, erősítve ezzel a Highlights of Hungary inspirációs jellegét”.

Forrás: Kreatív Online




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Reszponzív_Rugalmas_Sokszínű

Reszponzív_Rugalmas_Sokszínű

Mutatjuk a Néprajzi Múzeum új logóját és arculatát.

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.

Hirdetés