A két ikonikus ruhamárka tavaly év végén mutatta be kollaborációjának az eredményét.
Izgalmas kampánnyal kezdte az évet a Gucci és a The North Face, amely közös kollekcióval jelentkezett. Az Alpokban forgatott kampányfilm és fotók mellett, egy rövid dokumentumfilmben mutatják be a kollaborációt és az új termékekhez készült fotók koncepcióját. És ha ez még nem lenne elég, öt városban, öt házfalat öltöztettek fel a közös kollekció jegyében.
Az olasz luxus divatház és a minőségi outdoor ruházatot gyártó márka egy olyan közös kollekcióval rukkolt elő, ami ötvözi a Gucci maximalista designjait és a The North Face professzionális, meleg ruhadarabjaival – írta meg a Designboom. Az új kollaboráció bemutatására a Gucci kreatív igazgatója, Alessandro Michele az Alpokban forgatott kampány- és mini-dokumentumfilmet, amelyben megismerhetjük az új kollekciót és a kampányfotók mögötti koncepciót.
A rövid dokumentumfilmet az Alpok mellett Rómában, Sierrában és New Yorkban forgatták és Alessandro Michele mellett megszólal benne David Whetstone, a North Face tervező igazgatója is, és feltűnik benne Nina Williams sziklamászó is. A film a természet és az ember kapcsolatára, a kalandvágy témájára is kitér, és bár elsőre a két márka világa nehezen tűnik összeegyeztethetőnek, a kollekció darabjait látva, mégis csodálatosan megtalálták a két világ metszéspontját.
„Közismert tézis, hogy az utazás önfelfedezéshez vezet, és ebben a szellemben illeszkedik a North Face a Guccihoz, ami szintén arra ösztönzi az embereket, hogy kifejezzék és éltessék saját karakterüket, személyiségüket, hozzáadva Alessandro Michele divatszemléletét, mint a szabadság erőteljes eszközét – hangzik el a Gucci részéről. „Amikor két különböző márka összeáll, a cél, hogy a tervezők a másik oldalról új ötleteket és újfajta látásmódot kapjanak” – tette hozzá David Whetstone.
A kollekcióhoz természetesen közös logó is készült, valamint a Gucci Art falakon öt különböző városban – Milánóban, New Yorkban, Hongkongban, Shanghajban és Londonban – is muráliaszerű falfestményekkel hívják fel rá a figyelmet.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.