Különleges együttműködéseket eredményez a koronavírus járvány.

Amióta kitört a világjárvány, szinte minden országban megindult a roham a WC papírokért és a kézfertőtlenítőkért, amelynek eredményeivel mindannyian szembesülhettünk: üresen árválkodó polcok a boltokban, és termékhiány a webshopokban. Japánban azonban kicsit más volt a helyzet, mert antibakteriális kézfertőtlenítőből nem volt hiány, ellenben nem volt hozzá palack, amelyben eljuttathatták volna a fogyasztókhoz. 

A probléma megoldására összefogott két japán vállalat, az egyik fertőtlenítőt gyárt, a másik pedig szójaszószos flakonokat, és a SafeHandFish kezdeményezésük keretében a japánok most halacskás palackokból nyomhatják kezükre a fertőtlenítőszert.

A Ohishiya cég halai eddig jellemzően a japán bento dobozokból lehettek ismerősek, a hagyományos japán egytálételhez ugyanis a cég 1962 óta gyárt szójaszószos tartókat. Mivel azonban a járvány miatt sok rendezvényt lemondtak, a vállalat termékei iránt visszaesett a kereslet. Ugyanez nem volt elmondható a természetes antibakteriális gél előállításával foglalkozó Clear Electronra, ahol rengeteg munka volt, csak éppen nem volt mibe beletölteni a terméket. A végeredményről készítettek egy videót:

Érdekes együttműködéseket eredményezhet tehát egy megváltozott piaci helyzet, de akár tevékenység váltást is: a Louis Vuitton parfüm helyett most kézfertőtlenítőt gyárt, az építészek pedig maszkot terveznek kórházaknak, a Tipton pedig egészségügyi dolgozóknak ajánlja fel az idei szemüvegkereteit

Forrás: Designboom




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Így lett a szójaszószos palackból kézfertőtlenítő tégely

Így lett a szójaszószos palackból kézfertőtlenítő tégely

Különleges együttműködéseket eredményez a koronavírus járvány.

Pályázat designereknek a kézfertőtlenítők esztétikai és funkcionális újragondolására

Pályázat designereknek a kézfertőtlenítők esztétikai és funkcionális újragondolására

A shorlistre felkerülő 10 alkotást árverésre bocsátják, a befolyt összeget pedig a brit Vöröskeresztnek adják.

Ültess ceruzát, fa lesz belőle!

Ültess ceruzát, fa lesz belőle!

A Sprout nevű dán startup megalkotta a jövő ceruzáját.

Hirdetés